Sunday, October 31, 2010

oktoober

Kuu peaaegu läbi, eesmärgiks oli saada 34$ mängudesse, võib vist kordaläinuks lugeda. mängisin ikkagi vähe, aga töö ja pere kõrvalt, pokerprolabs.com näitab, et tegin
259 mängu, ja teenisin 581$. võib rahul olla, hea lisa rollile. järgmise kuu eesmärk on 55$ mängusid mängima hakata.
Paar päeva tagasi lugesin 2+2 ühe naissoost HUSNG mängija Welli, kus ta kirjutas hästi lahti mind juba pikalt vaevanud probleemi. Nimelt on mulle juba ammu tundunud, et mängitud HUSNG kätt on väga raske või võimatu kommenteerida, kuna muutujaid on alati liiga palju. Jah, kui tegemist on esimese käega tundmatu mängija vastu, siis võib leida ühe ja kõige +EV lahenduse, aga enamasti ei ole meil tundmatu vastane ja esimene käsi. See naine (starsis "callisto") kirjutas hästi, et kui me nüüd analüüsime kätt ja leiame, et call on kõige õigem käitumine, siis järgmine kord samasse olukorda sattudes ei saa me ju jätta enam arvestamata, et me eelmine kord callisime ja tegemist ei ole enam sama olukorraga. Olen sama asjaga pidevalt oma pead vaevanud, nüüd sain aru, et see ongi see osa, millest mängijad eriti õppevideotes rääkida ei taha, et kuipalju nad võtavad arvesse oma otsustes leveldamist ja metat. Igatahes on see tohutult huvitav osa pokkerist, eriti HU ja see lisab mängu väga suure mõõtme, eriti regularidega mängides. Fishi vastu pole sellisel mõtlemisel eriti mõtet, fishi vastu töötab valuebet.
Teine asi, mille ma kirja panna tahtsin on järgmine. Ma ei loe eriti palju raamatuid, kunagi lugesin väga palju, viimasel ajal ei ole juturaamatud tihti kätte sattunud. No nii 1 raamat 3 kuu jooksul. Aga heameelega loen ma igasuguseid õpperaamatuid ja eneseabi raamatuid. Enamasti inglise keeles ja netis, vahest harva laenan või ostan poest. Pean kohe ütlema, et minuarust on nendest tohutult abi inimestele. Mõned peavad neid mingitele looseritele suunatud müügitrikkideks, ise nii ei arva. Näiteks kui ma kirjutaksin praegu raamatu 6-22$ HUSNG kohta, siis ma paneks sinna kirja kõik, mida ma oskan, ausalt ja täie veendumusega, et see aitaks pühendunud mängijal kergesti biitida neid mänge. Samamoodi usun ma, et kui keegi on kirjutanud eneseabi raamatu, siis on ta sellesse kirjapandud nippide effektiivsuses täiesti veendunud, ise katsetanud ja positiivse tulemuse saanud. Mitte et võtame mingisuguse stressis sihtgrupi ja kirjutame talle mingisuguse kumbajaa kokku, äkki hakkab tal parem. Muidugi ei arva ma, et kõik raamatud on puhas kuld, on suht kräppi kah. Aga väga palju kulda on. Näiteks Gordoni "Tark lapsevanem" on ülihea raamat, mis minu pereeluga esimesest hetkest alates imet tegi, kui ma sealt õpitud nippe kasutama hakkasin. Teiseks muidugi Echardt Tolle raamatud, mis mu maailmavaate täiesti peapeale pöörasid ja tohutult palju probleeme mu peas selgitasid. Igatahes tegelesin ma mõned nädalad tagasi oma isikliku probleemiga ja selleks on asjade hurraaga alustamine, aga suutmatus kiiresti lõpetada. Lisaks kogu vahepealne protsess, mis venib ja venib. Kasvõi pokker. Ma olen 1000 mängu kaugusel 110$ mängudest ja seega ka 3K+ kuupalgast. Aga mind ei koti see raha. Mind ei koti mitte ükski tulemus. Mul puudub motivatsioon, ambitsioon midagi saavutada, tahtmine kuhugi jõuda klassikalises mõttes. See, mis 22 aastase ülikoolilõpetaja jaoks on elementaarne ja enamvähem ainuke põhjus elada, on minujaoks mõtetu tõmblemine. Vähemalt niimoodi olen ma mõelnud. Teisalt ma ei ole ka rahul sellise tuima eksisteerimisega, vahel viskab kopa ette, sean mingi eesmärgi ja raban segaseks ennast. Aga selline kõikumine ja ebastabiilsus on kapitalistlikus keskonnas hakkamasaamiseks suureks miinuseks. Kuna ma ei usu tühjadesse sõnakõlksudesse, nagu näiteks "tal pole raha, kuna ta on laisk" vaid usun, et sõna "laiskus" taga pesitseb veel väga suur hunnik põhjuseid ja tingimusi, mis kokku annavad tulemuseks "näpud pidevalt põhjas", siis hakkasingi netist otsima lahendust, kuidas saada oma rahavood veitsa stabiilsemaks.
Ma ei saa öelda, et mul mingeid ambitsioone pole, aga mind ei motiveeri traditsioonilised põhjused, nagu soov teistele ära teha, võimutunne jne. Igatahes tahtsin oma tuleviku vähe selgemalt paika saada, muidu on seal pidev huinjamuinja, millele mõtlemine paneb ainult pea valutama. Toksisingi googlesse, no ambitions või mingi sellise sõna, leidsin hunniku mõttekaaslasi ja viite ühele raamatule. Raamat tundus esmapilgul selline tavaline "SECRET" tüüpi kammajaa, ja noh tegelikult ongi.
pdf filena saadaval, BOB PROCTOR "YOU WERE BORN RICH". Igatahes hakkasin seda lugema ja andsin lubaduse, et olgu ta ükskõik mis lollus ja kõlagu see õpetus kui idiootselt tahes, katsetan ma selle ära. Olen nüüd pool raamatut läbi lugenud ja nädalakese raamatu järgi talitanud ja täitsa uskumatu, mida see inimesega teeb. Ma ei hakka pikalt ümber jutustama, aga ütlen, et minule mõjub. Mul ei ole muidugi veel rikas vanaonu ameerikast lusikat nurka visanud ja kogu vara mulle pärandanud, aga pähetulevates mõtetes on mingisugune tuntav korrektuur toimunud. vaatab, mis saab.

4 comments:

pikk28 said...

lihtsalt 5+ blog!

lypsja said...

kahtlemata minagi fänn

rain(räim) said...

Mulle meeldib, et lähed süvitsi. Ma ka selline. Ei meeldi piirduda pealiskaudsete arusaamade ja üldkehtivate pooltõdedega.
Ma arvan ka, et eneseabi raamatuid saab kasutada. Üldjuhul nad mulle vastuvõetavad ei ole, nende meetodid ja eesmärgid. Eriti, need, kes ennast kui enneolematut taevast imeravimit välja pakuvad, religioosseks mineva paatosega, Ise ennast ülistavad jne, tuhandete taalade väärtuses valgeid valehambaid paljastav professorionu kaane peal. Üldjuhul nad on hunnik psühholoogilisi nõkse, mille abil, end millegiks mobiliseerida. Iga haritum ja loomingulisema mõtlemisega psühholoog võiks kirjutada neid terve variatsiooni. Seda "pühakirja" imagot kasutades saavutatakse muidugi see, et naiivsemad inimesed võtavad neid suure usuga ja usuk aitab muidugi tohutlt kaasa. Ainult, et kui usk raugeb ja eufooria taandub, siis tabab valus vabalangemine.
Noh Tolle raamatud ja mõned on enamat kui eneseabi.
Anna teada, mida kasulikku enda jaoks Bob Proctorilt saad, või milliste muutustega rahul oled. Oleks huvitav.

Alaska said...

No tegelikult on isegi piibel väga suurt tarkust täis, aga kuna tuleb alati arvestada, kellele see kirjutatud on ,siis enamus terkust tuleb ridade vahelt leida. Nagu selle raamatugagi, paar üksikut lauset on vahel, et kui sa nende õpetuste järgi teed, siis su enesehinnang paraneb, ühesõnaga sa hakkad vabamalt suhtlema, seega on sul juba koheselt eelis kinniste ja tagasihoidlikumate inimeste ees jne.
Ega ma ise kah väga ei usu seda kõike, aga kuna eesmärk oli nürida järjekindlusega järele proovida, siis seda ma ka teen.
Tolle raamatud toimivad, selle ma proovisin järele. väga hästi toimivad.