Friday, October 15, 2010

34$

Nüüd on mõned päevad 34$ mänge tehtud ja breakeven. Aga kuradi kodune tunne on mängida, juba mingil määral mõtlevaid vastaseid, regularid oskavad muud kah, kui ainult preflop 3x raiseda ja cbettida. Täna alustuseks andsingi 4 bi ühele regularile, kes limpis kõik käed. Esimese mängu donkasin julmalt maha, ülejäänud 3 mu käed ei pidanud. Igatahes tegin mentaalse note, et ta on mulle 4bi sees, õpin natuke ja lähen collectima.
Tegelikult muidugi ei lähe, esialgu mängin ikkagi bankrolli kasvatamiseks ja igasugused grudgematchid jäägu teiseks korraks. Tundsin, et mul oli edge, sellepärast mängisingi. Kuna ma olin esimese mängu julmalt donganud, siis kutt muutus väga straight forwardiks ja lihtne oli lugeda.
Ega midagi eriti muutunud ei olegi, talv saabub, mingit suuremat ehitusobjekti ei tahaks talveks võtta, midagi on kokku lubatud, need teeb ära. Üks väike äriidee on kah käivitamisel, vaatab, mis saab. Tõenäoliselt läheb nagu alati, ehk jääb venima. Nagu minu HUSNG. 2+2 foorumis korraldatakse volume challenge, u 600 mängu novembris, igaüks maksab 100$, kes läbi mängib, saab raha tagasi. Pooleldi lubasin osaleda, kuigi eelmine kord, kui osalesin sarnasel üritusel, oli tulemus pehmelt öeldes sitt. Mängud tegin ära, aga vist tuli kahjum. Ei mäleta täpselt. Igatahes oleks abiks küll väike motivatsiooniboost.

No comments: