Wednesday, October 6, 2010

esimene shot 34$

...läks perse. Kuna mul on mingi imelik br management plaan seekord, siis väga ruumi ei ole suurt shotti võtta. nimelt kui roll üle 700, siis 34$ mängud, kui alla, siis 23$. Eile oligi roll 699,94$ ja tegin 34$ mängu. Vastu sattus 10 000 mängu teinud breakeven regular, kes hittis 2 paari vasakult ja paremalt, läksin fancyks, ei pannud QQ maha AT flopist alates, A ta ei oleks niimoodi mänginud, aga tal oligi AT, mis oli piisav slowplayks ja maksin turni ja riveri kinni. Siis tagasi 23$ mängudesse, kus tulin veel 4bi järjest alla, õnneks viimase kaotuse sain agrodongi käest(minu lemmikvastasetüüp), kes järgmised 5 mängu mul kõik suured paarid preflop kinni maksis oma A3 tüüpi kätega. Tal ei olnud mingit probleemi A6o 3bettida ja minu TT shove callida 40bb deep. easy money, eriti kui mitteühtegi A maha ei tule. Loodetavasti tänaõhtul uus 34$ shot, kuigi kolmapäevad ei ole mu lemmikpäevad, seda näitab ka nädalapäevade kaupa filtreeritud sharkscope graafik:


Edasised plaanid siis 1100$ rollig 57$ mängud,
2200$- 110$
5000$ - 230$

Päris elus tööd nagu on, niiet miks mitte natuke agressiivsemalt üles liikuda, niikuinii on 2 aaastat nititud.

No comments: