Thursday, October 2, 2008

täna oli nii,

et kätte jõudis jälle uus kuu ja ma võin uue 500 eeku triobeti investeerida. Minu üllatuseks oli Triobet välja mõelnud Deposit bonuse, duubeldades sissemakstud raha kuni 300 krooni väärtuses. Mulle sobis, 300 arvele ja 300 trio poolt juurde.
Seekordne plaan on siis selline, et PÜSIDA KINDLALT JOONEL ja pidada kinni plaanist. Kuna sellise väikese bankrolliga 2,5$ sitngosid mängida ma ei oska, siis valisin veits madalama taseme, e 0,90$ sng-d. Toksisin neid siin paar tundi, mõned võitsin, mõned kaotasin, kokkuvõttes jäin mõned taalad plussi.
Kuna ma olen vahepeal õppinud Headsup strateegiaid, siis ei suutnud ka nendest laudadest eemale hoida. Esimese sain kotti, olin igatepidi nõrgem, teise võitsin väga kergelt. Vastane ei teinud ühtegi Raise, väljaarvatud mõned All-innid, mille peale ma muidugi foldisin. Siiski huvitavad mind hetkel sng-d rohkem.

Kuna ma siin lubasin natuke õpetusi jagada, siis räägiks täna natuke bankrollist.
Minu teadmised on kõik teoreetilised, niiet kõik ei ole puhas.... Blääd nüüd tuleb minna, hiljem või homme jätkan.

No comments: