Sunday, October 12, 2008

?

Loen raamatuid, vaatan videosid, kus pokker on ülipõnev mäng, loed vastaseid, hammustad nende bluffid läbi, manipuleerid potiga ja nii edasi. Tegelikult netis mängides on su vastasteks callingstationid, pohhuistid, koomikud, tainapead, päevavargad...
Alguses kirjutasin vastaste kohta ilusti nõutse, millega callivad, millega lähevad all-in jne. Praegu olen asendanud need lihtsalt mõne väljendiga, mis tähendab seda, et nad ei oska seda mängu. Mõnes mõttes see ju sobib, aga see ei ole ju see, midam a telekast nägin ja miks mind see mäng huvitama hakkas. Loomulikult muutub asi suurematel levelitel kardinaalselt. Lihtsalt täna, kuna olen veits õlut joonud, siis valisin 0,45$ SNG ja what a waist of time that was!!! Ok ma võitsin, aga mängu ilu puudus täielikut.
Ok tegelt ma ei muretse, küll ma saan ka oma mänguilu, kui mind suuremates limiitides lüpsma hakatakse.

No comments: