Wednesday, October 22, 2008

NL10

Nüüdsest olen end pühendanud rahalauas mängimisele ja proovin selle kooralikult selgeks saada. Aluses tuli muidugi häving 6 max laudades, siis kolisin kiiresti fullringi ja hakkasin hoolega starting hande valima. Nüüd olen tiksunud vaikselt plussis. Kusjuures eile mängisin tund aega järjest niimoodi, et mitte kordagi ei kasutanud call nuppu. Kõiki käsi, millega mängisin, neid tõstsin, kui pihta ei saanud, tegin contbeti ja vajadusel 2barreli või foldi. Alguses hakkas kohe tublisti raha sisse voolama (NL10 siiski, "tublisti raha" on suhteline mõiste), siis bluffisin ühele totaalsele callingstationile 10 $ maha, kes callis mind lõupuni TPWK (parim paar nõrga kickeriga). Kuna olin võidus, siis tegi see mulle nalja ja kuna ta istus minu vasakul käel, siis teadsin, et varsti saan raha tagasi. Kahjuks lasi ta oma 300% kasumiga varsti jalga. Samas sain siis uuesti hakata blinde varastama, kuna tema puhul oli see võimatu.

Edasised plaanid. Kuni oktoobri lõpuni harjutada vaikselt cashilauades mängimist, analüüsida pärast käsi ja proovida +poolel püsida. Novembri alguseks luua kindel plaan, kui palju päevas mängida, mitmel laual ja millise taktikaga. Kui hästi läheb, siis 500€ pealt kolida NL20 või NL25 edasi. Otsida pokkerituba korralike boonusega ja rakebackiga.

KÕIGE TÄHTSAM: MITTE ÄRA UNUSTADA, ET MA OLEN SEDA MÄNGU 2 KUUD MÄNGINUD JA EI OLE MINGI VÕITEV MÄNGIJA, HOIDA JALAD MAAPEAL JA MITTE HAKATA LÕVISID NÄGEMA.

No comments: