Sunday, May 15, 2011

Väike vahekokkuvõte

HUSNG õppides tuleb teha väga suur vahe sisse, kus saidil mängida. Kui mängid Full Tilt või Pokerstars, jumalaeest, vaata videosid ja strateegiaposte 2+2-s, oled tõenäoliselt võitev mängija üsna kiiresti. Siis on eurosaidid, näiteks Ipokkeri võrgustik. Seal need reeglid ei kehti. Kui ma seal mängima hakkasin, jooksis graafik ilusasti ülespoole, kõik toimis, elu oli ilus. Siis tuli väike downswing, vahtisin mõned videod ja lugesin strateegiat ja mänguga oli perses.
Kuidas mängida vastaste vastu, kelle range on anytwo? Kuidas mängida laual, mis 90% kordadest näevad välja 5678Addd? Kui palju kordi tuleb maha callida rivereid, et aru saada, et neil pole polariseeritud ranget? Et nad ei ole võimelised bluffima. Et seal on hästiteenivaid regulare, kes ei checkraise bluffi mitte kunagi? Ma vaatasin mitme võitva regulari kõik käed üle ja taktika on lihtne: pihta ei saa, viskame minema, saame pihta , raiume 3 tänavat raha sisse. Saame riveris pihta, panema poti, läheb mööda, checkime.
Ma lihtsalt ei suuda adaptida selle mängustiiliga. Kõik käed mis ma saan, makstakse kinni täiesti ajuvabade käte poolt. Ja kui mul käsi ei tule, bluffin ja bluffcatchin oma rolli minema.
Statistiliselt olen mänginud korralikult, poole kuuga 400 mängu juba, kuu on +100$. Lahe elu. Selg on nii perses jälle, muud tööd teha ei saa, ja faking pokker ajab hullult tilti. Sain Olympic Onlinest hea rakeback deali, aga ma faking ei biidi seda mängu seal.
Tegelt biidin küll. Vastane saab note: Pool potti on bluff, terve pot value. Ja siis shoveme või foldime. Simpe as that. Tegelt kah, seal ei ole midagi muud vaja teada. Niikui vastane raha sisse on nõus panema, läheb mucki ära. alla 10bb deep, raisev vastane järsku limbib, on QQ+. Enamus trapib igal võimalusel. Värdjakari.

OK. Sellest hetkest alates hakkan HEROFOLDIJAKS. Mittemidagi ei maksa kinni mittekellelegi. Pole tähtis, kui ajuvaba käe peale ma pean ta riveris panema, pole tähtis, et terve 2+2 kaagutab, et siin on potoddsid callida, et piisavalt tihti oled ees, ei ole ja lendab mucki. NII saab olema. Luban. Järgmised 300 kätt mängin täiesti haiget nitti ja siis teen uue analüüsi. Taipohh kui plussis ei ole.



No comments: