Monday, May 16, 2011

hommik

omg mis hala, endal kah häbi. Aga mis teha, tilt siis tilt. Aga vaatame nüüd, mis siis tegelikult toimus kuu esimesel poolele. esiteks positiivsemate asjade poolt siis. Ma olen suutnud sisse ajada väga korraliku volume, liigun sinna 800 mängu kanti kuus. See on alati olnud mu probleem. Muidugi aitab sellele kaasa ka see, et ma ajan enamsti kaotusi taga, aga ka kuu alguses kui järjest võitsin, polnud probleemi palju mängida. Niiet see leak on fixitud.
Graafik Ipokker:











Ilus algus oli, aga siis juhtus üks haige jama. Nimelt mängisin oma lobby filtritega ja jätsin kogemata kõige
ülemisele reale 50$ mängud, mitte 20$, nagu tavaliselt. Järgmisel hommikul alustades vaatasin kohe, mingi tundmatu mängija lobbis, instasit ja sain pähe. Siis jälle mingi tundmatu, võtsin kohe kaks lauda ja sain need kah pähe. Olin küll veitsa hämmingus, kuna tunnen kõiki regulare ja tavaliselt tundmatud nimed lobbydes ei istu. Siis mingil hetkel märkasin kirja 100$ vastase nime taga, ehk oli võitnud niipalju. Tavaliselt on seal 40$. Igatahes olin pool rolli maha mänginud ja viimane 50$ mäng veel käimas. Ma olin adaptinud nende vastu nagu fishide vastu, foldinud jumalast valedes kohtades ja valuebettinud täiesti valede summadega. Kuna aga mindset oli viimasepeal sellel hetkel, siis see mind eriti ei morjendanud ja jätkasin ilusasti 20$. Sain uuesti kaotused tasa. Aususe huvides peab ütlema, et hiljem tegin sama lolluse uuesti. No on lihtsalt nii loll rutiin sisse kujunenud, niikui pokkerikliendi avad, viskab kolm ülemist rida minu filtreeritud mängudele ja hetkega klõpsan sinna, ei loe neid pisikesi numbreid, 20 või 50. Nojah, nüüd muidugi loen maniakaalse täpsusega.
No siis oli roll koos 30$ shotiks, mis ei läinud väga hästi ja siis hakkas anaal. Selle kohta oskan öelda ainult niipalju, et kui
mul ei ole, siis peab järelikult vastastel olema. Tahtsin hoida mingisugust agressiivset imaget, proovisin mitte üle 3 buttoni järjest foldida, võimatu, ükskõik kui tight image mul oli, sealt tuli julmalt 3bet otsa ja muidugi nutsiga. Ax 15bb deep oli nagu 23o, sellega oli võimatu võita. Siis lendas kogu mu aastatega korrastatud katus minema ja tiltasin nii lauas kui chatis. Jama. Aga see juhtus kõik täiesti tei
sel põhjusel, kui mingisugune fishi kokkutõmbamine. Kogu selle mentaalse ja vaimse onaneerimise tulemusel, millega ma siin viimased aastad olen tegelenud, olen jõudnud selleni, et oskan väga täpselt aru saada, mis peas toimub. Vaadata ennast kõrvalt, jälgida tundeid ja mõtteid, mis mõjutab mida ja kuidas. Samuti neid juhtida, negatiivsed mõtted lahustada ja positiivseid võimendada. Aga kuna kogu see värk taandub ikkagi elementaarsele ajukeemiale, siis on seal palju muid mõjutajaid. Näiteks söök, alkohol jne. Ühesõnaga olin tervisliku toitumise ootele pannud ja tegelesin suuremahulise suhkru ja teravilja ja transrasva manustamisega. Kuna organism oli sellega harjunud, siis oli aju pidevalt õnnehormoone täis, elu oli ilus ja pokker oli easy. Aga kuna sellise toitumisega on mul eluaeg kaasnenud suuremahuline aeroobne treening, mida aga praegu ei toimu, siis tulemus päästerõnga näol ümber vöökoha ei lasknud end kaua oodata. Kaal tegi kiires
ti viimaste aastate rekordi, saavutades juba 97kg. Rasvavaba kaal on mul 82 kusagil, enamvähem näen välja 88 juures. See mulle muidugi ei meeldinud ja muutsin toitumist. Täpselt eelmisel päeval, kui downswing algas. Põhimõtteliselt jätsingi menüüst välja alkoholi, suhkru ja teravilja, hakkasin palju vett jooma. Loomulikult läks enesetunne kohe ülisitaks, igasugused võõrutusnähud algasid päevapealt. Kuradi imelik on see inimorganism, tunned hästi ennast siis, kui ajad saasta näost s
isse ja kui sööd tervislikult, hakkab halb. Eks selle üleminekuperjoodi kohta on palju erinevaid uurimusi, mõned räägivad toksiinide väljumisest kehas, mõned lükkavad selle ümber, ega see mind väga ei huvitagi, tean ainult, et sitt on olla ja paari nädalaga hea enesetunne taastub. Aga pokkerit on kuradi raske sel ajal mängida. Mälu on olematu, negatiivsed emotsioonid on ülekaalus, und ei ole. Aga kaal kukub. Kurat sellepärast need modellid ongi niisugused vingatsid.
Nojah, aga mida teha, seljahädad tulid jälle tagasi, tahaks rulluiskudega sõita, midagi tuli ette võtta.
Kui ma nüüd vaatan oma statte, siis polegi tegelikult kõige hullem:






20$ on ilusasti plussis ja pole ime, et kõrgemad limiidid miinuses kui sama stiiliga proovida mängida. Igatahes tahtmine on suur see asi ikkagi käima saada seekord, selle kuu plaan 800 mängu ära teha ja 01.09 mängida 100$ limiidis.
Full Tildi graafik kah, seal mängin siis, kui Olympicus actionit ei ole:


Ok, päris 400 pole kokku, seega kuu essmärgiks paneme 700 mängu.

Nii, lubadused kuu teiseks pooleks:
1. No Reg wars!!!
2. Vaata esimest punkti
3. Stoploss 3bi
4. Ei herocalli varajases staadiumis
5. 3bet range: AJ+, TT+ KQ.
6. Ei pane vastast riveris bluffi peale, kui ta ei oska bluffida.

Edu.

3 comments:

Anonymous said...

Pilt on kole väike.

Anonymous said...

Pildid:).
Edu dieediga.

Alaska said...

proovisin suuremaks teha, ei saanud vana ära kustutatud. Edaspidi panen suuremad.

tnx.