Wednesday, May 25, 2011

update

Tahtsin mingit väga sügavamõttelist posti kirjutada, aga pojal oli sünnipäev, ma olen kurguni torti täis ja süsivesiku uni surub peale. Niiet panen kirja, kuidas läinud on. Lühidalt SPEW. Vahepeal jõudsin juba selleni, et hakata analüüsima, kas ipokker on rigged või mitte. Iga board keerab nii kohutavaks kui võimalik. Tegelikult ma tean väga hästi, et eurisaitidel callitakse julmalt riverini ja board peabki koledaks miema, kui 5 kaarti maas. Täna hommikul võtsin mõned HOkiegregi videod ette ja jälgisin just boardide struktuuri. Pokerstarsis siis. No olid sama jubedad kui mul. Niiet pole rigged. Tegelt on küll. Täna ootasin mängu, ilusasti lobis minu nimi näha, vastast ei tule. Passin ja passin, korraga vaatan, lobis teine nimi kah, mäng läbi, mina kotti saanud. Lauda ette ei hüpanud, handhistorisse mängu ei salvestunud. Võtsin suppordiga ühendust, öeldi, et midagi teha ei saa, vahest kui nett kaob ära korraks, võib selline asi juhtuda. Net jamab tõesti peale äikest. Mida iganes, väga kammida ei viitsinud, parem ongi, las lülitavad boomswitchi vaikselt sisse parem. Vahepeal kammisin tegelt täitsa ära, mul oli Soome lipp avatariks valitud, suutsin välja mõelda, et neile ei meeldi skandinaavia sharkid ja neil on doomswitch peal automaatselt. Panin siis dongi avatari, selle mis automaatselt alguses on. Muidugi ei aidanud. Aga ainult alguses. Pärast hakkas aitama, kuna sain aru, et ma kulutan energiat valedele asjadele ja hakkasin parem mängu ajal mõtlema. Igatahes viimased mängud olen juba päris hästi teinud.
Selle kuu plaan 30$ jõuda vist ei õnnestu, aga samas sain veel ühe kuu armuaega, et puhtalt pokkerile pühenduda. Muidugi kui halvasti läheb pokkeris, siis automaatselt hakkab igasuguseid muid pakkumisi tulema, see on see positiivse mõtlemise ja visualiseerimise jõud. Täitsa uskumatu, kuidas maailm pöörab sobivas suunas, kui ainult uskuda ja märgata võimalusi, mida elu pakub. Enivei, September 100$ regular ja detsember 200$ regular, see on praegune goal.

No comments: