Tuesday, May 31, 2011

Hourly rate

Edukas pokkerimängija peaks tegema kõik oma otsused niimoodi, et ta tunnitasu oleks võimalikult kõrge. Kuna mina ei ole edukas, siis ma võin endale igasuguseid idiootsusi lubada. Näiteks mängida freerolle. Eile browsisin Olympicu lobby ja vaatasin, mis üritusi seal pakutakse. Alguse, asi, midagi suurt ei ole, aga väikeseid promosid ikka toimub. Näiteks 1€ satikaid OOPS turnale. Field on väga nõrk ja iga kord, kui olen mänginud, olen ka pileti pühapäevasele supersatikale saanud ja ühekorra olen ka pühapäevast satikat mänginud ja 110€ pileti võitnud. Niiet hoian neil ikka silma peal ja mängin vahest. Eile hakkas seal silma mingi reeroll. Ise olen elus vist paar freerolli üldse mänginud, aga kuna see hakkas seal täpselt 1 minuti pärast, siis regasin ära. Osalejate arvu ei mäleta, igatahes 10 esimest said pileti õhtusele superfreerollile, kus siis 3 esimest pileti sellelesamale OOPS 22€ satikale. No 10 hulka ei olnud väga raske tulla, niiet sain pileti õhtusele freerollile. Sinna kogunes mingi 200 osalejat. Jumalast aeglase struktuuriga jne. Alguses lihtsalt tiksus kusagil ekraaninurgas mul see, mingil hetkel hakkas tekkima sportlik hasart see kinni panna. Ajuvaba ajaraiskamine, mul on neid pühapäevaseid tokeneid vähemalt 3 juba olemas, aga ei saa ju last võita teistel! No igatahes toksisin seda turnat siis tundide viisi, olin terve aja huge chipleader muidugi. No see tase oli ikka täiesti ebanormaalselt halb, ma naersin vahest nagu segane rahva liigutuste peale. Üks tegelane näiteks bettis igal tänaval minbeti, kui pihta polnud saanud ja 2/3 siis, kui pihta sai. Nii 50 kätt järjest. Teine callis tuimalt nutsiga riveris IP, nagu raise nuppu poleks. No õnnestus see siis kinni panna peale 5 tunnist madistamist. Kusjuures ma ei saanud mitteühtegi KK, AA, sain ühe seti (QQ), kogu raha tuli sellest, et checkraisesin bottom paari, kui vastane oli oma betsizega öelnud, kas tal on midagi või ei. Ja sain snapcalli 3 tänavat Khigh käest.
nojah, muidu ei lähe pokkeris kõige paremini. 600 mängu tehtud, sellega võib rahul olla, aga liiga palju autopilooti ja vastastega mittekohanemist. Kuna tegemist eurosaidiga, siis tuleb vastaste ranged totaalselt ümber hinnata võrreldes teiste ülemaailmsete saitidega. Polariseeritud range puudub, ei ole nuts või air, sel juhul on raise või fold, ehk raise puhul on ainult nuts. Eks tuleb arvestada, kellega nad päevad läbi mängivad ja et neil pole mõtet bluffida, kuna valuebetid callitakse maha. Aga ma olen ikka harjunud regularidest mõtlema kui tricky mängijatest, mitte nut peddlaritest. Ok, praegu rohkem ei tule, homme saan rakebacki natuke ja äkki õnnestub seega limiidist kah üles liikuda.

No comments: