Thursday, January 6, 2011

Mindset

Pean kirja panema, ülihea post, parim, mida 2+2 lugenud olen.
http://forumserver.twoplustwo.com/153/high-stakes-pl-omaha/500th-post-mental-game-poker-mindset-manifesto-way-way-way-tl-dr-947154/

Kirjutasin endale kah mõned asjad välja, millega hädas olen.

Ma mängin halvemini, kui ma:

kaotan eelmise mängu
on halb istuda
Olen eelmisel päeval joonud

Mind ajab tilti:
Mu enda halb otsus
mitu järjestikust kaotust
pohmakas mängimine

Tildi vältimine:
võta paus
söö midagi tervisliku
tee trenni
mediteeri, mindful breathing
määra stoploss, võta exclusion
mitte vaadata cashieri,
väljaarvatud ajal, kui on oht, et tuleb alla liikuda

Sessi alustamine:
Valmistada ette mingi kindel rutiin, teha kätekõverdusi,
panna kirja põhimõtted, millest sessi jooksul kinni pead,
mindful breathing,healthy snack, loed strateegiat, vaatad video.

Mängu ajal mängida kauem, kui võidad ja vähem, kui kaotad,


Tervislikud eluviisid:
süüa tervislikult
trenn
korralik unereziim
no drugs, alko
Lõpetada see kuradi suhkru ja teravilja söömine, mine vaata peeglist,
mida see sinuga ühe kuuga on teinud!!!!


Tegelikult olen ma haige hetkel. Mitu aasta pole haige olnud, aga nüüd selle viimase kuuga on organism ikka täiesti persse keeratud. Uneaeg on öösel viiest päeval kaheni, mingit paska on sisse söödud endale detsembri algusest saati, piparkooke ja saia, komme ja kooke. Kehakaal on tohutult tõusnud, kõht on nagu pall, lapsed kutsuvad Homer Simpsoniks. Mõte ei liigu, pokkerit pole mõtet puutudagi, teravus puudub, peas on hall udu.
Uuest aastast andsin endale muidugi mõningad traditsioonilised lubadused, esiteks keha korda saada. alustasin siis trenniga, joosta ei saa, kätekõverdusi tehes läheb pilt taskusse, niiet hakkasin kepikõndi tegema. Nats imelik on, aga ma pole üks. Päris paljud paarikesed tulevad raja peal vastu, rõõmasad naisukesed reipal sammul ees, mehed hingeldades järel. Igatahes polnud organism selliste ekstreemsustega harjunud, kolmanda korra järel hakkasid juba kogunenud mürgid rakkudest verre imbuma, toidu viisin kah tagasi tervislikuks, parajalt sitt on olla, aga tuleb ära kannatada. Mingil hetkel peaks mõistuse jälle selgeks lööma ja energiat juurde tulema. Häirivalt suur tähtsus on edukal pokkerimängimisel seotud pokkerivälise käitumisega, tervislike eluviisidega jne. Strateegia võib ju paari kuuga selgeks õppida, aga kui aastatega on mugavad eluviisid harjumuseks saanud, on raske võita ja edukalt esineda.
Pokkeri kohapealt eriti lubadusi ei andnud, teha A game peaks olema piisav.
Viimaselajal olen uurinud Skates´i videosid HUSNG.com saidilt, kutt mängib väga teistsugust mängu, võib tunduda spewina, aga kui traditsiooniliselt on mingis olukorras valida, kas call või fold, siis tema lisab sinna ka tihti raise. teeb rahulikult -EV liigutusi, et saada hilisemaks suuremaid +EV olukordi. Eeldab muidugi mõtlevaid vastaseid, aga ta liikus kah oma karjääri alguses jaanuarist 5$ HUSNG aprilliks 2000$-5000$ mängudesse. Väga palju mõtlemisainet on just rangede polariseerimiste ja oma image kujundamise kohta. Videotest on imelik vaadata, et kui minu mängus saab mu JT checkraise T54 flopil, siis ma olen üldiselt taga, aga tema enamasti ees tänu oma agressiivsele imagele ja pidevale barreldamisele ja floatisele.
Proovisin kah oma mängu veitsa loosemaks võtta, ka fishide vastu, ja tõesti hakkavad ka kõige nittimad fishid bluffima ja marginaalsetes kohtades raha sisse toppima. Mõtlemisainet on ja eriti kui 55$ edasi ei pääse kuidagi regularidest kergesti mööda, siis on parem omada veits teistsugust mänguplaani, kui traditsioonilisel regularil.

7 comments:

Anonymous said...

Aitähh!

Anonymous said...

alati puhas kuld. Üks esimesi asju mida prode pealehe ülevalt nurgast otsin. Keep up the good work man!

janno said...

hea blogi, jälgin huviga! husng laudades näeme ;)

Anonymous said...

"bookmarked"
Hea blogi, jään huviga uusi sissekandeid ootama...

Anonymous said...

Tervist, kena blogi! Ise ka plaanis HU SNG'i mängima hakkata, mis kirjandust või muud õppematerjali soovitaksid, mis on sinu mängu/mindset'i parandanud?

Rain said...

Heheh.. väga hea huumor. mõnusalt sain kõkutada seda sissekannet lugedes. Sellist blogi taset pokkerimängijatest olen kohanud ainult Imre Leiboldilt, kes võiks minu arust vabalt ollagi sulesepp.
Muide, ma olen ka sel arvamusel, et imago loomine on HU-s sama tähtis, kui muu strateegia. -EVga ei stacki end ja kui on +EV olukord, siis on palju suurem lootus saada stackitud. kas pole?
Muidugi, see pole lihtne, teha seda hästi balanseeritult

Alaska said...

Tänud kommentaaride eest!

HUSNG õppimise alustamiseks on Collin Moshmani raamat täitsa ok, kui inglise keelt jagad, samuti 2+2 fooru ja eriti

http://forumserver.twoplustwo.com/185/heads-up-sng/rules-faq-best-threads-read-before-posting-attn-no-flaming-strat-threads-887254/

Mängu parandab eelolev link tohutult, mindsetti parandab....no ma veel otsin igatahes.


Rainile:
Enda imaget tuleb jah arvesse võtta, kui ma ikka üks kord viiest flopist cbetin ja siis saan raise, pole mu top paar eriti hea üldjuhul. Kui ma aga viiest viis cbeti panen, siis võib ennast tunduvalt lightimalt ära stackida.