Wednesday, January 26, 2011

3. päev

Väga palju kokkutõmbamisi vastaste pool, slowplayvad oma AA, mul T9, flopis T92, rahad sisse,
runner runner mast tahab tulla.

20 tehtud. Ei ole hea enesetunne, uneaeg ON vaja paika saada!!! Ei sobi selline režiim mulle millegipärast.

Lõpuks läbi. Mingi jama on sees, ei ole nagu haigus, nõrkus. Kindlasti selle söögijama pärast, mida ma hetkel korraldan.Aga sellest kunagi hiljem.

Mänguliselt oli ok, tegin ka mõned 34$ mängud, jäin nendega vist nulli. Seekord hullumoodi coolerdasin vastaseid, ei saa jooksu üle kurta. Võrreldes eelmise kuuga on ikka öö ja päev. Ei te miks ta minul nii suurte võngetega käim, et üks kuu floppad
neli korda päevas ridasid ja maju, teine kuu on preflop raise 15% kuna kätte jagatakse 36o-92o.

Aga ära ma tegin oma 30, keegi ei kujuta ette kui raske see minu jaoks on. Aga peab saama rutiini sisse, muidu pole asjal mõtet.
Teooria tundmisest ei piisa.

Päeva kasum: 155$
Kokku projekt: 441$

No comments: