Monday, December 27, 2010

Jõulud

Mismoodi see peab siis nüüd tegelikult käima? Milleks seda pokkerit vaja on? Siiamaani on olnud valdavad mõtted, et selleks, et edukalt pokkerit mängida, on vaja korras mindsetti, head mõtlemisoskust, puhast ümbrust, korraliku unegraafikut, head füüsilist vormi. Aga kui keeraks selle vastupidi, et kõike eelpoolnimetatut ei ole vaja mitte selleks, et midagi teha(mängida edukalt pokkerit), vaid see ongi eesmärk, mille poole püüelda ja pokker on ainult vahend, nagu tolmulapp või hantel sellel teel. Et ei loe "poker mindsetti" selleks, et 110$ mänge stabiilselt biitida, vaid selleks, et sul oleks hea mindset koguaeg.
No igatahes on viimane kuu olnud suur katsumuste jada, hullud tiltamised, swingid ja swongid, unegraafik on täiesti paigast ära, kehakaal tõuseb seapraest ja hapukapsastest, selg ei parane suurest arvutitaga istumisest. Kõik see mõjutab otseselt pokkerimängu. Aga mitte ainult ju! Tegelikult mõjutab see ju mu tervet elu, see pokker on hetkel küll suur osa sellest, aga mitte põhiline. Kui ma pokkerit ei mängiks, siis oleks ju tegelikult samasugunelaisk koll ja magaks kusagil kontorilaua taga, lubaks homme trenni minna. No tegelikult olen ma seda sama teksti juba aastaid nämmutanud ja vahelduva eduga ree pealt maha astunud ja siis jälle tagasi roninud. Nii ka seekord, praegu hakkab kõik jälle kontrolli alla saama.
Võtsin paar nädalat tagasi endale banni pokkeriprod.com foorumist, ma muidu peaaegu üldse närvi ei lähe, mul ei ole ühegi postitaja vastu mitte midagi, pole kohanud kedagi, kellega heameelega lives ei kohtuks jne, aga üks kodanik ajab küll hullult sita keema. Ma ei teagi põhjust, ei viitsi süveneda, blokkisin ta ammu ära, aga sellest ei piisa, foorumit lehitsedes sattusin ikka ja jälle ta tsiteeritud postidele, täpselt sama hullud nagu alati. Meenub üks naine kunagi minevikust, süüdistas mind milleski, mida ma teinud ei olnud, sai räägitud lahti olukord ja valestimõistmine, kõik ok ja siis nädal hiljem hakkatakse samade sõnadega uuesti süüdistama. Nagu polekski vahepeal probleemi lahendatud. No selline asi ajab närvi. Ja mis küsimused! Ma ei teagi, miks ma sellest räägin, võibolla kustutan ära...
Igatahes ajas see mind megatilti, lisaks muud mõjutajad nagu vähene magamine ja pohmakas? ja sellest sai kõige hullem päev mu pokkerikarjääri ajaloos, miinus 1000$ vist umbes. Õnneks oli see kuu kasum, niiet kokkuvõttes jättis mu nulli, aga siiski oli see puhtalt ära kingitud raha. Proovisin ennast poole peal analüüsida, leidsin muidugi 10 põhjust, miks on tark tegu jätkata ja nii ta läks. Igatahes võtsin peale seda jama mitu päeva mängimisest vabaks, lugesin Spamzi HH review-d uuesti läbi 2-2 lehelt, vahtisin videosid ja parandasin leake, praeguseks on juba täitsa kindel tunne jälle. Ma ei hakka mingist EV joonest jahuma, see vahe on tohutu, aga sitta mängu tegin ikkagi.
Pokkeriprodest rääkides veel korraldatakse seal aasta parimate valimisi, üllatusega avastasin, et ka mind on mõnede poolt parimaks postitajaks valitud, tänud neile ja loodan, et on abi olnud. Ise kardan küll, et ei taba ära piiri, mis jookseb õpetamise ja targutamise vahepeal, aga iga nõuanne aitab endal paremini olukorda mõista ja seepärast ei taha ka jätta vastamata, isegi kui päris kindel pole nõuande õigsuses. Nagu öeldakse, kes ise ei oska, see hakkab õpetama:-) Igatahes on 2011 aasta plaan pühenduda ennast 100% HUSNG mängimisele ja õppimisele, väike plaan on kirjutada mingisugune õpetus või teha videoseeria, ei tea veel, oleks vaja põhitõed uuesti üle korrata, liiga kaua ühel limiidil tiksudes on mäng liiga automaatseks muutunud. Peamine eesmärk oleks elada järgmine aasta samasuguse mindsetiga, nagu ma olen teinud seda viimased 10 päeva. Ja ma ei näe võimalustki, et kui nii teha, siis tuleb pokkeris väga hea aasta. GL kõigile ja head vana aasta lõppu.

No comments: