Monday, January 24, 2011

1. PÄEV

Pidasin terve mängimise aja päevikut, kopin selle siia. Edaspidi nii pikalt ei kirjuta, panen üldisemalt paar korda päeva jooksul.

12.00, mängin 23$ Pokerstarsi HUSNG turbosid.

1. 4man sain kotti, vastasel uskumatu run 99vs JJ, TJ vs 88, seest keerab täiega. 0:1
2. 2 käsi floppasin rea, stackoffis second paariga. Easy game 1:1
3. Täitsa korralik vastane, võtmekäsidonkas mastitõmbe, ma raisen setiga,
tema shove ja ei vea kokku. 20 bb minu A8 vs KQ, hoiame.
Tilt on kadunud, ok tunne 2:1
4. Raske vastane,oskas midagi muud kah, kui preflop raiseda ja cbettida.
11bb callisin K9, temal JJ muidugi,
õnneks turni K. Siis K2 vs Q3 hoidis. 3:1
5. Õudne donk, bluffis psb-dega, jäin shortiks, duubeldasin tagasi nulli ja
siis minu kaks paari vs mastitõmme, river standard. Natuke keerab seest. 3:2
6. Mingi gameflow master, tegi yhe hullu bluffi, mul A high ja ei olnud mune ära callida,
näitas muidugisaasta, instatilt, õnneks tulin 200/2800 eduseisust tagasi
ja panin kinni.4:2
7. Mingi täielik spewtard, donkbettis minema oma stacki. Ma ei saa aru donkbeti
pointist ja ei hakkagi saama. 5:2

Tunne on üldiselt ok, siiski tunnen juba, et otsused ei ole kõik väga läbimõeldud, natuke
kiirustades tehtud. plaan teha 10 mängu järel paus.

8. Mingi suvaline, tulin tagasi 300/2700, floatis kõik flopid, foldis second barrelile
kergesti. Viimane nael kirstu AQ vs AJ, I run good. 6:2

Kindlalt esineb väsimuse märke, tegin palju halbu moove, et shordiks jäin, mälu hakkab
tumenema, ei suuda meenutada isegi, mis moved olid. Vajan kindlalt puhkust, kohe on oht
minna autpiloodile. Aa, meelde tuli, callisin shove preflop A9o 40bb, vastas õnneks A9s,
väga halb call, no excuses.

9. Jehuuuu, jälle 300 chipi pealt üles tuldud. QQ vs AK hoidis, pole hammu juhtunud. Mingi
Fancy play mees, slowplayb floppi ja KK flatib suurtel blindidel, kuigi ma snapcalliks
ta shove Ax. See talle saatuslikuks saigi, floppas kaks paari, aga lasi mul rea kokku vedada,
ja lõpuks KK minu Ax vastu, flopis A ja KK surnud. Ei suutnud veel oma kunne foldida A4555 boardil,
donk. 7:2

Ootan pausi, ei ole kõige parem olla, pinge on sees, otsused suckivad. One to go.

10. Mingi tubli donaator tuli lauda, avataril määramatus vanuses nelja lõuaga meeskodanik,
callis kõik maha, siis läks närvi, kui ta bottom paar kolm tänavat vastu ei pidanud, 3bettis
K8o ja callis shove 50bb deep, mul AQ ja flopis K, järgmine käsi 20bb, mul JJ, stackid sisse
vs A6 maha x3475 GG. Instadecline loomulikult, ATM-McDonalds-mantitties! 7:3

Võib muidu rahul olla, vaikus natuke häirib, segamini laud häirib, hääled kõrvaltoas häirivad
natuke. Sisemine pinge on mul standard, pikema grindiga kaob ära. Selg on ok, tool võiks parem olla.
34$ roll on jälle koos, aga esialgu ei lähe veel üles, vähemalt mitte täna ja päevasel ajal.
Aega kulunud 2:35. Ok kiirus I quess. "teenitud" 78$ lol...

2 blokk. 16:07 23$ turbod

11. kiire kaotus, AA vs Q8s, callis 3beti, turnis sai 88 tripsi, mina foldi ei leidnud, kuna enne
oli second paariga maha callinud. Ei tea. Tegelt peaks foldima. 7:4. Ilge tagasitegemise isu on kallal.
12. Mingi eriline muneja, iga otsus võttis aega 2 minutit, JT vs J3 10bb deep, flopis 3, riveris 3,
nice hand sir. Standard run on tagasi. 7:5
13. Ei saanud ühelegi flopile pihta, vastane jooksis must yle, 10bb AQ vs JJ, abi ei tulnud. 7:6
14. Vastane checkraises openenderit!!! Sellist asja ei juhtu tihti selles limiidis. Ikka call call call.
Mina station muidugi callisin maha bottom paariga, olid readid. siis veel kutt avas 3x 30bb deep,
easy shove mul 88, ta snapcall KQ ja mu käsi hoidis. 8:6.

Tunne on väga hea, noh ütleme 5/10. Nälg on natsa kallal. Lasen edasi. Mitteühtegi rematsi pole saanud kellelti.

15. Mingi passiivne leedu limpar, blindid läksid 75/150, aga Ax vs Kx jäi pidama. 9:6

Väike paus, vesi ja kusi.

16. vs. ForrestFlush (Forrest Gumpi avatar lol), ise ta väga slow ei olnud, pigem vastupidi, emanormaalselt
agro, ehk note läks kirja "oota kätt ja stacki ära!" mis õnnestuski kahtede setiga. Vahepeal olin päris short,
aga ta jagas lahkelt duubleid callides 67s 20bb preflop allin. 10:6
17. Esimene regular ja pealegi tumesinisega märgitud. leveldas ennast callima 344T9 boardil kolm tänavat,
mul A4, tal T8.Olin just drawd julmalt bettinud ja riveris alla andnud, oli elementaarne, et nüüd paugutan
veelkord missed drawga. Aga oli hoopis trips! Hahaaaa. Minupoolne snapdecline, eelistan vähe nõrgemaid vastaseid.
11:6
18. Valus station, nimi oli Platinumego1, mis ei lasknud eriti foldida, suur osa stacki läks, kui ta aukuostu
jahtis kolm tänavat 2J685r boardil 34suuutediga, geenius, Lõpus AT vs KQ, K flopis. 11:7

19-20. Vaatasin, et 4-manis on 3 inimest ootamas, üks fish, kaks tundmatut, liitusin kah. Fish sattus vastu, sain
kuidagi hakkama. finaalis tainas 3betib kolmas käsi, mul AQ, shoven sisse, 44 SNAPCALLIB, abi ei tule, 10bb järel,
temal 140bb. EPIC COMEBACK tulemas, duubeldan ja möllan, vastane on imbetsill, callib 3478J boardil allinni AT-ga,
Saan tagasi nulli ja suure edu. Blindid juba suured, mul A9, tal 96o, 6 flopis!!!! mul jälle väike stack, aga skilli kuhjaga,
rebin järele ja WIIIIIINNNNNNNNNNN!!!!!

19:11 on kell, suurem paus, kui rahvas magab teen viimased 10 ära. Tunne on hea ja tuju on mega,
tuleb tahtmine kepikõndi teha.

22:35 Viimased kümme. trenn tehtud, söödud ja dušš. veits uni on.

21. 3 tükki ootas 31$ regularspeedis, hüppasin neljandaks kiirelt, vastas oli total mooraan, 10 korda tõusis surnust üles ja
kobistaski ära. Tänase päeva kõige debiilsem vastane pika puuga. 13:8
22. 23$ 4mehe finaal sain pähe, mingi tiltmonkey kaotas poti, 3bettis 67s ja callis shove, mul AQ, maha 7.
23. täielik tainas 23$ 2 man vajutas suvaliselt nuppe, trappis 7bb TT-ga ja mul Kt, abi ei tulnud.

ÖÖ on käes, lauad on tais totaalseid idioote, biidid muutuvad ebanormaalseteks, tilti on raske kontrolli all hoida.
Üks põhjusi, miks ma pokerstarsis mängin, ongi see, et vastased on vähe kompetentsemad. Nagu päeval. Loomulikult mida
sitemad mängijad, seda parem, aga no biidid on nii tiltiajavad, et järgmised mängud on kah mõttetöö häiritud. Oeh. 13:10
24. Kiire võit, vastane väga imelik. 14:10
25. Raudselt minu poolt parim esitus täna, ülihea bluff, vend foldis tripsi, seejärel sama liiniga value, kutt oli nii alla
andnud, et foldis flopi, kuigi oleks saanud ka checkida, lol. 15:10
26. Hahaa, lahe kuju, kirjutas alguses chatti "coinflip or gamble?", nagu poleks mingit eelist kummalgi, ma kirjutasin gamble,
vend oli täis oinas, üsna pea 3betshoves 44 70bb deep, mul AK, ei hakanud pikalt mõtlema, A flopis ja GG. 16:10
27. Mingi goldstar, nit aga tiltas, kui käe kaotas, shoves üle mu raise A5 24bb deep, mul AJ easy call, flopis 5 (no kidding),
aga aukuost mulle, kümme! küümmmeee!! KÜMMMMME" T turni, mul rida koos, tal split oudid, no good, rahad mulle!!! 17:10
28 snapcall 29o 15bb deep! 18:10
29. sama vend, callis kõik käed, foldis enamus floppe. Blindid 50/100, ma avan 3x,J7s tema snapcall, flop 762, nice, cbet ja tema shove
A6. Turn A ja palju õnne! 18:11
30. Lõpuks mingi tight passive foldija, esimese 3beti sain, siis kui JJ käes oli, teadsin muidugi, et flipi saan parimal juhul, no such luck,
AA obv, abi ei tulnud, gg. 18:12. kell on 1:15.



Kokkuvõtteks.

Kolm sessi on tegelikult natuke nüri, 2x 15 oleks vist parem. Uneaega peab regullima, kudend olemine on.
Mänge tehtud: 30
Seis: 18 win, 12 lose.
Raha: 117$.

3 comments:

Anonymous said...

yks vaheseis blogisid kus on oma nagu ja tegu. tubli :)

Rain said...

Huvitav projekt!(muide, kas keegi pakuks paremat eestikeelset sõna, pokkerifoorumid on täis hulle projekteerijaid)
Aga muidu hea mõte. Lugeja saab pilgu heita teise mängija eneseanalüüsile pokkeris. Ise õpid ennast kõrvalt paremini jälgima, et avastada korduma kippuvaid harjumusi ja vigu.

Nüüd mõned küsimused:

Mida kujutab endast gameflow master?

pärast 8.ndat mängu juba väsimus?
samas, kokkuvõttes arvad, et peaks 15 mängulisi sessioone tegema?

nagu aru saan, siis su põhilised vaenlased on tilt ja mott jah?

mis halvast jookust sa räägid võida flippe normaalselt ju duubeldad korduvalt enast shortstackist tagasi, väga rahuldav jooks:)

pokrestarsis on vastsed kompetentsemad, kui kus?

25.mäng, ütled, et parim esitus. Äkki analüüsid mõni lause pikemalt, teinekord nt, kasvõi seda, kuidas sa said ta tripsi foldima, millise imago sa olid loonud eelnevalt. nutsiga value võtmine on lihtne osa pokkerist, aga kuidas saada hea käsi folidmia, see on palju huvitavam teema.

ma pean ennast üsna avatud inimeseks, vabaks eelarvamustest ja muudest poosidest, aga kepikõnd on minu jaoks ikka way too deep level for me :) ei aga tegelikult lahe, soovin jõudu!

Alaska said...

See vajab pikemat vastust.
Esiteks kirjutan ma suht seda mis sülg suhu toob, niiet kui ma kirun sitta jooksu, siis on see selline "ma ei taha ära sõnada" ütlemine. Et kui ilgelt rahul olen, siis pöörab graafik alla. tead ju küll, pokkerimängijad on ebausklikud:-)

Gameflow master on see, teise sõnaga feelplayer, kes mängib tunde järgi. Ta loob enda peas mingisuguse üleüldise mänguskeemi, milles boardil pole erilist tähtsust. Näiteks 3betib 2 korda järjest, sest teine 3bet peab tunduma superstrong, sest keegi ju ei tee seda suvalise käega, kuna vastane võib ju lightimalt callida/4bettida. Aga tema teeb seda suvalise käega. Igal pool leiab ta selliseid võimalusi näida eriti tugevana oma suvalise kaardiga. Näiteks mina kaotan suure poti ja raisen järgmine käsi preflop, tema insta3betib, jällegi ma pean eeldama, et kuna ta just võitis suure poti ja peaks keskmiste kätega tagasi tõmbuma nagu enamus mängijaid teeb, siis tema laksab kohe raise sisse, sedasama imaget ära kasutades. Kui sellise venna pähe sisse saad, on lihtne ta vastu mängida. Need kohad kus ta paugutama hakkab on varsti ette teada ja saab abuseda seda.

Mängisin vahest Ongames ja partypokkeris HUSNG ja väga kiiresti tuleb tahtmine läpakas läbi akna visata. Ma ei saa aru, kas neil oli see valuebet või bluff või kõndis kass üle klaviatuuri. Tõenäoliselt viimane.

25.mäng oli mingi 788TQ ja tegin riveris väikese checkraise talle, tema beti suuruse ja timingu järgi sain aru, et 9 tal ei ole, aga ta ei bluffi kah seda oma betiga. Suht standard.
Tegelikult on mu vastased 23$ levelil nii ühesugused ja etteaimatavad, et kui vahest satub mõni, kes vaatab isegi lauda ja on võimeline foldima, siis see jääb meelde. Täna näiteks ei bluffinud ma kordagi suurelt, polnud vajadust ja vastased olid kõik stationid.

Kui sa lugesid eelpool mingis sissekandes ma kirjutasin oma seljahädadest, kepikõnd on raviprotseduur hetkel, jooksmine on väga ohtlik, aga selg on vaja liikuma saada. Ma olen maratone läbinud, multispordi ja alpinismiga aastaid tegelenud, eks veits imelik on küll penskaritega võidu keppidaga jalutada, aga see on kõik ülla eesmärgi nimel!!:-)