Friday, October 30, 2009

Mäng jälle normis.

eile ei jõudnud mängida, täna tegin 10 mängu, 7 võitu 3 kaotust. graafik on jälle tõusuteel.
Kasutaja Pokerdevil küsis ükspäev pokkeriprod.com foorumis, miks ma nii erinevaid limiite mängin ja see pani mind veits mõtlema. Olgu vabandused millised tahes, kui korraliku kasumit tahan teenida, siis tuleb võimalikult kiiresti limiitidest proovida üles liikuda. Viimased 40 mängu olengi teinud ainult 33$ turbosid ja esialgu ei ole vajadust olnud väiksemaid limiite vahele võtta. Väike 7BI swing on kah läbi põetud.
Viimastel päevadel olen TOHUTULT vigu teinud 3 bettitud pottides. Algas see ühe huvitava vastase vastu juhtunud olukorrast, kus ma olin teda jõhkralt 3bettinud ja tunda oli, et seekord ta mulle vastu mängib. Panigi 3beti ja mul A9s. Olin täiesti kindel, et olen ta rangest hetkel ees ja võin calli saada nõrgemalt käelt, KT või QJ näiteks. Millegipärast jäin aga pidurdama ja callisin. Flopp oli madal ja vastane cbettis täpselt 300, mis tema puhul oli bluffpanus või tahab näida nagu bluffpanus. Kuna ma talle eriti secondlevel thinking võimet ei andnud, siis surusin allin ja sain foldi. Alates sellest olen ma vähemalt 5 matchi kaotanud 3 bettitud pottides, proovides donki foldima saada oma TT Khigh boardil, sattunud mastitõmbega kolmiku otsa ja viletsate oddsidega nuppe pannud. Tegin tõsise analüüsi antud olukordade kohta oma peas ja loodan, et jääb meelde.

Täna oli üks huvitav mäng ühe soomlase vastu. Tal oli vähe mänge, aga ilus roi ja ilus graafik. Meenutas minu graafikut, üles alla üles alla. Ja temaga mängides oli selline tunne nagu iseendaga mängiks. Absoluutselt igas olukorras ma teadsin, mida ta teeb. Mõnes mõttes oli huvitav, aga pani mõtlema, kuidas sellise mänguga kõrgemas limiidis mõtleva vastase vastu hakkama saab. Mulle tundub, et läheb raskeks. Lõpus sain ta limpshove abil allin, 88 vs A9, näpitsad hoidsid, aga ennem lootsin siiski veitsa paremaid oddse, mitte coinflippi. Olin täiesti kindel, et ta mu väikese pocketi peale paneb ja lootsin et callib väiksema kickeriga, kui 8. See selleks.
Väike mõte on siin tihedamalt HUSNG teemal kirjutada, võibolla mõned artiklid jne. Eks näib.

Oktoobris tõenäoliselt enam ei mängi, kasum tuli aga mitte suur, mingi 500$ äkki, aga arvestades seda, et normaalne mängude arv peaks olema 3x suurem ja limiit samuti 3x kõrgem, siis asjas potensiaali ma näen ja kavatsen valitud suunal jätkata.

No comments: