Tuesday, October 27, 2009

27.10

Täna käis jube riverdamine, Mängisin kolm odavat MTT ja sain kõik kotti enne rahasid. Ühel läksin allin A8 vs A4 vs A4 ja maha 3567.
Teine turna kobistati ära AK v AJ, maha Q789T. Kolmas minu AJ vs AQ, flopis J riveris Q.
Peale neid kolme turniiri läksin natuke tilti. Sees keeras ja castik oli mängida. Turnad on tõesti gaydele. Vahepea oli paus ja lasin kõik mängijad sharkscopest läbi. Sain 8 fishbowli ja 2 plussis mängijat. Rekordimees oli -15K$ sisseuhanud ja ilusa liumäe sharkscope'i joonistanud.
Tegin mõned HU-d, dongid hittisid jällegi oma JQ vs minu väike pocket. Viimane mäng, vastane regular, esimene käsi, mul 66, 3x raise, regular 3bet to 200, mina shove. Tavaliselt teen seda 99+, aga kuna eelmine käsi oli Moskva donaator ära kobistanud mu vastu, siis lisame tildifaktori juurde ja saame asy shove. Regular ägiseb ja callib AQ. Donk. Flopis muidugi mutt aga turnis 6. sobib.
Silverstari sain kah täis.

Päeva HU tulemus:
7 võitu
7 kaotust
-21$

miinus veel 3 turnat mingi 30$.

No comments: