Wednesday, October 28, 2009

jama päev

Täielik kaardisurm. Graafik pani jälle allapoole tagasi, pllan oli 2000$ pealt 55$ tegema hakata, see lükkub jälle edasi. Turbod on lotod ikka. Päris palju regularidega võitlemisi, mõni on suht solid mõni jubedalt leake täis. 20 bb callitakse shove Q2. Flopile absoluutselt pihta ei saanud, enamvähem suutsin stacki säilitada semibluffides.
Üks vastane oli hea, mingi moskvalane jällegi. Elu nit. Checkis maja riveris oop. Checkis Q high flushi riveris IP. Täiesti kohutav vend. Ei foldinud mitte midagi. Callis T high ära ühekorra. tema võitis 2-1. Minu võit tuli siis, kui ta sai riverisse seti ja tegi oma esimese pot size raise. Minul oli runner runner mast koos ja lükkasin nupud keskele. Ägises ja callis.
Teise regulari vastu tulin 300-2700 välja, mees callis igasuguse jamaga mu alline, kuigi ma väga valisin käsi ja foldisin päris palju. Viimane käsi, mees limbib 50/100, korra kahtlustasin trappi, aga tal järel 600 ja mul Q8s. Lükkasin keskele, instacall AA, aitäh, küll sa oled kaval trappija, donk raisk. Flopis 8, teadsin kohe, et tuleb ära, turn Q ja rahat tänne....
Üks hea mäng oli teise eestlase, huvitava nimega kodaniku AnaalVandaal vastu. Esimese mängu sain haledalt kotti, mitteühtegi mängitavat kaarti polnud, teise mängu ajaks sain readid paika ja võitsin. Huvitav käsi oli 25/50 blindidega. Floppi jooksis JT9 ruutud, mul Qx ärtu, check check, turn 8 ruutu, mul rida nelja masti boardi. Jälle checkime. river 7 ruutu, maas mastirida ja AnaalVandaal paneb minbeti. No kurat nii odavalt ei pääse, lajatan insta allin, ägiseb mis ägiseb, tuleb ära foldida. Ise oleks kah foldinud tõenäoliselt. Chatis uuris, valetasin et oli nuts. Sorry.

Kuu ROI langes 10 pealt 6 peale, ei ole hea ei ole.

gl.

2 comments:

lebovend said...

6peta mind ka HUSNGsid m2ngima
kui viitsid, v6iksime teha miskeid freemoney v6i minimaln6ibuyiniga matši paar tykki.

Alaska said...

Ei ole probleem, varsti on rohkem aega käes, siis võib teha.