Tuesday, June 16, 2009

RedKingsi regular :-)

Võiks vahepeal blogi uuendada. Olen päris korralikult mänginud enda kohta, vist isegi 10000 kätt on juba tehtud Pokerstarsis. Tulemust aga ei ole. Mingi 105$ u plussis. Ei klapi kuidagi mäng, väga suuri lollusi pole teinud, natuke 3betitud pottides liialt ülbatud ja herocalle valedes kohtades tehtud. Vahepeal tegin jälle rohkem laudu korraga ja sain korraliku miinuse jälle, ega loll ei õpi ju teiste vigadest ja isegi mitte oma vigadest. Siis võtsin jälle 4 laua peale ja hakkasin jälle kasumit näitama.

Kuna Pokkeriprod.com promob Ongame tubasid, siis otsustasin kah seal väikese shoti võtta. Olen seda juba ammu plaaninud, Toweris isegi rolli 0-250$ kasvatanud, nüüd mõtlesin, et kolin kogu mängu sinna üle mõneks ajaks. Esmamulje on hea.
Soft. Minuarust pole sellel häda midagi, ma ei tee muidugi ka multitablingut, praegu olen mänginud kolmel laual, midagi kusagilt ei hangu. HUDi ei kasuta mingisugust, ei pea väga vajalikuks madalatel limiitidel ja pole viitsinud üritada veel käima panna. Lauad on väga punased ja ei saa hetkel veel täpselt aru, millal minu kord on vajutada, aga see rohkem harjumise asi. Ühesõnaga minu poolest on soft ok.
Vastased. OO MAI GAAD. Mängin praegu NL20, kuna kandsin 500$ peale ja hoian alguses konservatiimsemat joont bankrolli majanduses, aga vastaste tase üllatas ikka väga. Palju pole veel mänginud, aga mäng tuleb kindlasti natuke ümber muuta võrreldes pokerstarsiga. Minraised igast positsioonist, min3betid... Täna isoleerisin 2 limperit AK-ga, flopis A3Q, mina cbet, poolik stack callib, turn Q, poolikul stackil 4$ järgi, on Q siis on, lükkan allin ja call. Tal käes 77. No mida f.!!!?
Boonused. Kuna raha sain peale Tigrano abiga, siis automaatselt boonuseid ei saanud, lubati käsitsi panna, vaatame. Punkte tuleb vist täitsa ilusasti, peaks korraliku rakebacki saama. Alguses ikka hea rolli ehitamiseks.

Pokerstarsi jäi kah midagi järele, võibolla hakkan seal HU SNG sid tegema, kuu alguses tegin ka neid, 6$ sain hakkama aga 10 taalased käisid ikkagi veel üle jõu.

No comments: