Monday, June 1, 2009

Mai kokkuvõte


Eelmise postiga on tegelikult enamvähem kõik ära öeldud, mis pokkeris toimus Maikuus. Kuna üks sõber tahab saada elukutseliseks turnamängijaks, siis coachisin teda väheke, jälgisin mänge ja õppisin veits SNG taktikat. Tegin ise kah u 50 SNG, mängisin 3.40$ SNG-sid, kasum kuskil 45$. Ega ma neid eriti ei oska, lugesin netist põhiasjad üle, printisin paar paberit välja ja ajasin mööda tabelit näpuga järge, mida raiseda, mida foldida. Push/foldi ma oskan, siis ei olnud enam probleemi. Need mängud tunduvad mulle kõige kergemad algajatele, mõelda eriti pole vaja, vastaseid tundma ei pea, bankroll peaks muidugi 100$ ringis olema.

Kuu lõpus mängisin veel veitsa cashi, et kuu kõige kõrgemast punktist üle saada, tegin jälle neli lauda korraga ja tundsin ennast ülikindlalt.


Võtsin ka ühe väikese ehitusprojekti ette, mis sai edukalt lõpule viidud, juunikuus paistavad veel mõned tööd, niiet nii ma pendeldan kahe teema vahel, ei tea mida võtta, mida jätta. Esialgne plaan on siiski oma bankrolliriismetest uuesti NL50 roll üles ehitada, aga ma ei ole kindel, et ma NL50 Starsis mängima hakkan. Nl25 on seal minujaoks väga easy, aga NL50 üllatas oma väga suure agressiivsusega ja minu bankrollmanagement (20/17) ei pea vastu nii suurt variatsiooni seal, et neid 3bette ja 4bet bluffe taluda.



No comments: