Friday, June 26, 2009

Redkingsi esmamulje

See on uskumatu, milliseid biite seal saab!!! Ma mäletan oma pokerstarsi aegadest üksikuid kordi, kui ma kahe paari käst pähe sain ja see mulle ootamatult tuli. Redkingsis on see igapäevane. Notes läheb kirja mehe kohta- callib kolm tänavat TPNK. See tähendab T95A4 flopil T2. Kuidas saab nii kretiin olla?
Ülitight vend callib mu button openi SB pealt. Mul 44. Maha 4K5. check, raise, call. Turn 5. Nupud sisse, tight näitab K5! No mida fakki!!!! Poole tunniga 4 korda full house vs. full house, mul iga kord nõrgem. See ei ole nali. Kuna seal on 5max ja lauas võib igaüks omale koha valida, siis mina istun ühelpool lauda oma 22/18 stattidega ja üle laua minu vastas istuvad 4 venda 72/6 stattidega. Raise-call-call-call-call.... Ja ma ei saa neist jagu. Ma olen vist 3bi miinuses. Üks tähelepanek on see, et cbetile hakatakse foldima alles siis, kui mul 2bi stack lauas on. Enne seda call-call-call.
3bette olen saanud preflop 3000 käe kohta umbes 3. Kõik need on AA tõenäoliselt. Üks limp reraise oli loomulikult AA vs minu KK.
Vend istub lauas 600bb deep. Kolme käega busto.
Heaküll, reede õhtu on käes, vaatan mis teha annab.

No comments: