Friday, June 5, 2009

Juuni algus.

Alustaks sellest, et olen nüüd juba pool aastat pannud linnukese sinna kasti, et kui ma tahan oma blogi uuendada, siis peaks mind automaatselt sisse logima, mitte igskord uuesti kasutajatunnust ja passwordi küsima. Täna siis logis automaatselt sisse. Jess.

Teiseks sain ma uuema arvuti. Oma 600mhz protsessoriga juustu vahetasin 3gigase vastu. Muidugi küsib nüüd Windows XP mingit registreerimist, fuking monopolistid püüavad ikka viimast senti tööinimese taskust välja imeda. Proovisin registreerida, kood, millega installeerisin, ei töötanud. "would you like to buy legal copy, only 140 eurot või midaiganes, ahvid, maksan ma jah teile teistkorda mingi programminäraka eest: Kuu aega on mul aega seda lahti häkkida, küll õnnestub. Tõenäoliselt helistan üldse Microsofti ja sõiman neil näo täis, pidi hästi aitama sellisel juhul.

Kolmandaks olen ma seekuu teinud ülisitta mängu. Kusagil NL1000 oleks ma kindlasti hirmsas plussis, aga NL25 EI FOLDITA!!! 4 mastikaarti maas, ma panen korraliku beti, TP callib ilma mastita. Mul kah muidugi masti ei ole. Tänane sess lõppes 1,5BB/100, pole elusees sellist tulemust olnud. Plussi suutsin kah ennast mängida haleda suckoudiga, kui 3betitud potis coldcalleri vastu oma KK-ga seti riverdasin. Tema flopatud seitsmete seti vastu. flopis ajasin nupud sisse, kuna maas oli 3 ärtut, lootsin, et ta ärtu ässaga surub.

Neljandaks tahan ma rääkida, milline on minu puhul piir, mis eraldab mind kui võitvat mängijat kaotavast mängijast. See on selline kummaline hetk, kui on vaja lauas otsus teha. Mõistus on omaarust kõige targema otsuse teinud, emotsionaalne mina teise otsuse ja siis saavad need otsused ajus kokku, segunevad ja sünnib ÕIGE OTSUS. Siis hakkab see ÕIGE OTSUS käe poole liikuma, et hiirt õigesse kohta liigutada ja siis tuleb kusagilt persest mingi haige signaal, kimab ajust ja mõistusest mööda, rebib hiire oma haardesse ja clikkab jumala valesse kohta.
Sellist jama juhtub õnneks väga harva, aga seda rohkem see närvi ajab. "naahui ma olin ju otsustanud foldida, mis kuradi moodi ma sain selle callida? Fuck!!! "Ma ju teadsin, et ta ei fold, miks oli vaja riveris allin lükata?" Pole seda kuulsat Mindseti raamatut veel lugeda jõudnud, ju seal on ära seletatud miks nii juhtub. Õnneks olen ma seda mängu piisavalt õppinud, et ma saan kiiresti uuesti ABC pokkeri rajale tagasi pöörduda, aga kuradi kalliks lähevad vahest need kraavikeeramised.

3 comments:

k.r. said...

"Kolmandaks olen ma seekuu teinud ülisitta mängu. Kusagil NL1000 oleks ma kindlasti hirmsas plussis, aga NL25 EI FOLDITA!!!"

soovitan sul rankaga rääkida. ta ise hetkel minu teada NL1000 ei mängi, sest halb kaardijooks on olnud viimasel ajal. aga kui tunned et suudad NL1000 beatida, siis oleks diil rankaga teile mõlemale ju kasulik - ranka annab sulle bankrolli ja saab sinu töö eest mingi protsendi su võitudest ja sina saad kiiremini üles liikuda ilma et peaks NL25 nühkima.

Aimpzzz said...

Tarq666

Sain sõbralt ühe alla megase programmi jupi, mis võtab selle validation jama ära. Kui oled huvitatud, siis kirjuta mulle pokkeriprode foorumisse.

Alaska said...

Nojah, NL1000 ma ei lükkaks kah raha keskele nii julgelt, nagu NL25:-). See selleks.

Tänud Tarq666, võtan ühendust.