Saturday, November 20, 2010

5K


Lõpuks ületas sharkscope joon 5000$ piiri. Kaua oodatud, aga teoks ta sai. Olen otsaga jõudnud 57$ mängudesse, kus tehtud mitukümmend mängu ja tunnen ennast täitsa hästi seal. Fish on ikka fish ja regularidel on tavaliselt mitu lauda, seega minul kui veendunud ühelauamehel väike eelis. elasin ka sellel kuul läbi oma elu suurima downswingi, täiesti lootusetu tunne oli vahepeal peal, ei hittinud mitteühtegi floppi jne. Sellest muidugi hull tilt pidevalt ja igast lollakad liigutused. Õnneks sattus lõpuks vastu eluvaal, kes ilusti mu august välja aitas ja kelle vastu ma 4 mängu jooksul 5 korda neliku sain. Niimoodi, et maas 888 ja mul K8. See on täitsa naljakas, kus peale perioodi kui ükski käsi ei pea, hakkab tulema tohututes kogustes maju, nelikuid maste ja ridasid, kräkin ässapaare paremalt ja vasakult. Võiks vähe stabiilsem see kaardijooks olla. Igatahes olen praegu paar kuud elukutseline pokkerimängija oma seljahädade tõttu, esialgu tundub, et saab asja toimima, kuu eesmärk on 2K$ mängulist kasumit. Vaatasin siin ükspäev vanemaid poste, täpselt samas seisus olin ka 1a tagasi, loodetavasti läheb seekord paremini ja ei tule raha välja cashida.

1 comment:

Pahvak said...

Hea blogi, et kirjutamistihedus ei väheneks.:)