Monday, August 30, 2010

miks mitte

Nagu arvata oligi, läks pidu ikka väga hoogsalt, kuna ammu pole alkoholi tarvitanud, siis tuumapohmelliks piisas umbes 250g viskist ja väiksest veinis. Samuti puhusin ma hommikul 0,8 promilli, niiet naine pidi roolima. Nõrgaks olen jäänud. Pidu oli muidu lahe, paljusid sõpru polnud ammu näinud. Kahju ainult, et elumured juba rahvast murravad niiet isegi alko enam tuju suurt ei paranda. Samuti jättis kohale ilmumata 16 inimest 40st. Kunagi olid ajad, kui peo pärast töölt lõpparve võeti, nüüd tundub kodus titelappide vahetamine piisavalt extreemne tegevus, et see ühe korraliku teemapeo vastu vahetada. Sick. mandumine in progress.
Sitta kah, mul oli fun, tänaseks on juba tervis korras, sõidan kolkasse tööle jällegi, loodetavasti on see jama seal nädalaga valmis ja saab jälle tsivilisatsioonis grindima hakata.
Peol kohtasin ka ühte sõbra naist, kes viimasel jaanipäeval lubas järgmiseks jaanipäevaks kitarril mingisuguse loo mängima õppida, mille nime ma ei mäleta. Mina lubasin sellepeale, et mul on järgmiseks jaaniks sixpack kõhupeal. nojah, seda ma luban endale muidugi igal suvel, siiamaani on seal ainult lodev pekk. Igatahes polnud tema veel loo õppimist alustanud, aga mina olen vägemalt kilogrammi kaotanud vööpiirkonnast. lootust on. Usun, et sellel aastal võib isegi õnnestuda, kuna mul on selle saasta söömisest selline koblakas ees ja sellega kaasnevatest tervisehädadest. Sutheliselt tervislikuks olen oma toidulaua saanud juba viimaselajal ja tulemused on näha. Samuti mõtlesin ise välja täiesti uue treenimiskava lihaste treenimiseks, testin nüüd enda peal, kas see ka toimib. Jõusaali ma ei lähe elusees, kodus ise nikerdan. Minuarust on see kava täiesti geniaalne ja ma imestan, miks keegi varem sellise treeningmeetodi peale pole tulnud. täpsemalt ei räägi, kui tulemused tulevad, siis võtan patendi ja teenin mill$. Lol.
pokkeris olien ikka veel 11$ mängudes, 60$ on veel puudu, et võtta shot 22$ mängudesse. Tegelikult vedeleb mul partypokkeris kah mingi 120$, äkki mängin seal bonuse lahti ja lisan starsi rollile. Tahaks juba 110$ mänge teha stabiilselt. GL.

No comments: