Monday, November 2, 2009

novembri algus

Oijahhh. Päris mõnus kass on kallal ja sellepärast pokkerit pole puutunud. Laupäeval oli sõbra sünnipäev, ühes hotellis oli saun kinni pandud, sõime jõime vaatasime videot noorusaja pidudest. Sai muidugi alkoga jälle natuke liiale mindud, pole enam seda trenni taga, et palju kannaks. Igatahes otsustati lõpuks minna ühe sõbra juurde ja edasi pidutseda, Mulle see variant millegipärast ei sobinud, olin juba otsaga peaaegu kodus, kui tuli millegipärast kange tahtmine jälle linna minna. Sealt edasi on suhteliselt tühi auk, paar pilti on ees, kui möllasin Amigos, lõpuks lõi pildi ette kusagil hollika ees, istun nagu tola, midagi ei mäleta, kuidas ma sinna sain. Mingi 6 tundi kadunud. Paar nädalat tagasi ostsin uue sooja talvejope, see kadunud, seljas mingi tundmatu mantel. Hollikas kinni, uskusin, et ju mind sealt välja visati vale jopega. Kuidagi sain takso peale, rahakott oli alles, jõudsin koju, närvitsesin veits ja kukkusin ära. Järgmise päeva ma ei tahtnud eriti kontakteeruda. Siiski leidsin taskust mingisuguse karderoobinumbri, mulle täitsa tundmatu igatahes. Bacardi kirjad peal. Ranka pokkeriprode foorumist arvas, et äkki mõni lambiurgas, Terraarium või midagi sellist. Kuna suuremates kohtades on need masinast väljalastavad numbrid, siis ei osanud kusagilt täpsemalt otsida. Helistasin Amigo ja holli läbi,

Homme jätkan, ei jõua praegu...

No comments: