Monday, November 23, 2009

Kiire Brag Post

Double Digit ROI e. üldine turnade ROI Sharkscope andmetel tõusis 9 pealt 10! Oi ma juba ootan neid beate, mis varsti peaks tulema hakkama. Kui ma lähen allin A7 vs AQ siis on viimaselajal alati 7 flopis, või turnis, või vähemalt riveris. Hull värk.

Üks huvitav käsi oli täna. HU SNG-s on tavaline, et kaotavad mängijad ajavad oma tõmmet taga hullult bettides ja riveris, kui tõmme kokku ei tule, lähevad allin ja siis regularid callivad A kõrgega maha nad. Täna tegin elus esimest korda samamoodi. Esimene käsi lauas. Reraisesin Axs flopis, kui kaks mastikaarti oli lauas, sain call, jätkasin blank turnis, sain call ja riveris oli maas 678TQ, tankisin pikalt ja lükkasin allin oma õhuga, järelejäänud 900 1100-sesse potti. Vastaseks oli võitev regular, kes callis INSTA ära oma 6x-ga. Ma tundsin ennast sellise algajana. Uskusin, et ta on mu sharkscopest läbi lasknud enne mängu ja ei usu, et ma nii hullu fishplay teen ja foldib kõik käed peale 9x, aga ei. Vähemalt decline-is rematshi, seegi hea.

No comments: