Sunday, November 8, 2009

nojah, põhimõtteliselt lõppes lugu õnnelikult, leidsin neti kaudu mingisuguse bacardi müügiesindaja, kes karderoobinumbri ära tundis ja mind õigesse klubisse juhatas, mina sain oma jope ja telefoni tagasi ja võõrad riided viisin kah tagasi kus omanik oli juba otsimas käinud ja lubati talle edasi anda.

Läksin alkoholivabale õlule üle, pole vaja selliseid seiklusi sellises eas.
Pokkeri kohapealt hakkas kuu ilusasti, 200$ otse üles ja siis muidugi alla tagasi. Siis jäin haigeks, ei saanud mängida, nüüd olen natuke tainud, graafik hakkab loodetavasti tõusma. 55$ peaks juba tegema, kaua võib passida nendes 33$ ja 23$ limiitides.

Üks tuttav, sama kellele ma kunagi kihlveo kaotasin 6$ husng mängude teemal, alustas uuesti, seekord kõige madalamalt ja nagu ei saa mängu käima. Ma veitsa jälgisin ja proovisin nõu anda, aga ei võeta kuulda. See HUSNG ei ole mingi eriline pokkerivorm, seal on kõik samamoodi, preflop raising hands, cbet vastavalt boardile ja vastasele, 2barrel vastavalt olukorrale, bet/fold või check/call vastavalt riverikaardile jne. Temal käib mingisugune meta pidevalt, checkraised, slowplayd, ülithin valuebetid, käte bluffiks keeramine.
Näide: Limbitud pot, maha K2K temal K käes ja checkib maha. No mida perset? Mis kuradi imet on sinna vaja oodata, et hakata oma nutsiga raha sisse panema? Ma olen seda niikaua mänginud, et ma ei saa aru sellisest asjast enam. Kui mul on käsi, panen raha sisse niipalju kui võimalik, kui ei ole, siis niivähe kui võimalik. Mitte vastupidi.
Näide 2: 3bet pre TT, flop 23J ,check flop, villain bet 1/2 ja tema overshove. No milline käsi selle ära callib? Muidug J.
Kutt on täna teinud 50+ mängu (REGULAR SPEED!!!!), kui ma sellise volüümiga hakkama saaks oma limiidis, mul oleks 4K$ kuu!!! Kadedaks teeb.
Eks näis mis saab.

No comments: