Monday, January 21, 2013

Pool jaanuarit

Nonii, käes esimese vahekokkuvõtte aeg. Lühidalt, algus on olnud väga konarlik. Olen küll suutnud kinni pidada mängude arvude reeglitest ja 2 nädalaga on tehtud 1000 mängu, aga tulemused pole kiita. Kui alustasin 1800$-ga, siis praeguseks on bankroll kukkunud 1600 peale ja käis ära vahepeal ka 1400 kandis.
Mis ma siis vabanduseks oskan öelda. Sitt jooks, seda küll, paarkümmend BI vähemalt alla EV. Aga teiseks olen teinud ka kokkuvõttes sitta mängu. Kuna pole kunagi varem 15$ mänge mänginud, siis oli alguses väga raske adapteeruda. Lühidalt öeldes on kõik mängijad täiesti kohutavad. Aga et kohutavatelt mängijatelt raha kätte saada, on ikkagi vaja tähelepanelik olla, reade teha ja tugevat distsipliini. Mina sellega hakkama ei ole saanud. Seega olen ise samasugune.
Võtame tüüpilise tight mängija 15$ limiidis. Esimene leak on alla 50% buttoni open. See tähendab, et nad foldivad preflop liiga palju ja meie raha peaks tulema oskusest foldida postflop nende tight range vastu oma marginaalsemad käed. Tüüpiliselt jõuab selline mängija postflop tugeva käega ja hakkab raha sisse laduma. Mina istun seal vastas oma mitt kõige tugevama käega ja kordan endale, et ta ei betiks nii suurelt, kui tal käsi oleks. See on väga suur viga selles limiidis. Vastaseid ei huvita absoluutselt, millelt nad calli saavad. Täiesti standard on avada pre 4x  AQ-ga, potsize cbet teha top paari top kickeriga ja turnis minna sellega allin. Väga raske oli sellega leppida ja foldima hakata.
Teiseks bluffitakse ülivähe. Näiteks ma mäletan selle 1000 mängu jooksul paari üksikut 3b foldi preflop. Kui tehakse kolmbet, siis on seal tugev käsi. Samuti checkraised flopis. Seal võib oma nutsiga allin minna, sest foldi enam ei järgne. Traditsioonilistest call flop checkraise turn ma ei räägigi, see on nuts, samuti riveri checkraise. Kui nendes olukordades õppida foldima, on juba suur eelis.
Teised leakid, mis neil on. Väga palju minnakse allinn QJ, QT tüüpi kätega 15-18bb. Samuti callitakse openshovesid väga lightilt 10bb kandis. Ühesõnaga lõpumäng on väga sitt. Limbitakse A2o 10bb. See on küll igal tasemel standard tegelt.
Niipalju siis tehnilist teksti. Teine nädala plaan oli unereziimi parandamine, milles ma vahelduva eduga failisin. No ei ole võtta distsipliini kusagilt, et saada ennast õhtul arvutist eemale või vara üles. Aga keskmiselt läks ikkagi paremini, kui eelmisel aastal. Siis veel regularidega mittemängimine. Siin failisin ühe korra rämedalt, kui andsin ühele regularile vist ligi 10bi ära. Venna avamisprotsent oli 30 umbes, lõpuks limpis kõik Ax ja kuigi mul oli postflop noted, et ta ei bluffi kunagi ja suured betid on nuts, suutsin ma ikkagi maha callida teda koguaeg oma second nutsidega. Standardkäsi, mul J7, tema limbib, ja laob 3 tänavat sisse J24xx boardil, mina callin maha ja temal AJ. Lisaks mölises ta konstanselt ja üldse keeras mu kruvisid väga õigesti. Õnneks ta muidugi declines, kui oli paar tükki järjest kaotanud. Juma tänatud, ma oleks sellel hetkel kogu rolli talle maha mänginud vist.
Graafik kah:
Nüüd vaatan, et 28BI alla EV, tegelt polegi kõige hullem. Viimane järsk tõus on mingi venelane, Medvedxxx midagi nimeline, väga lõbus oli mängida, nagu 2002 aastal Partypokkeris. Tegime 40 mängu kokku, standardid olid 9high calli temapoolt riveris, kui arvas, et bluffin. Ühe korra võttiski niimoodi mu vahele, aga ülejäänud 9 korda muidugi enam mitte.

Rahaliselt kisub natuke karmiks juba, hea algus oleks väga tervitatav nii väikese rolliga alustades, õnneks suuremaid kulutusi koheselt ei paista ja väike elamisvaru on kah olemas. Siiski tuleb silmad lahti hoida alternatiivsete reahateenimisvõimaluste suhtes, päris vastutustundetuks ei tohi kah muutuda.

Kuna seekord sai plaanidega natuke feilitud, siis järgmise kaha nädala plaan samuti unereziim paika ja jätkata 500 mängu nädalas tempoga.

No comments: