Friday, December 11, 2009

Oi pergele mis viimastel päevadel on toimunu!!! Pokkeris ma mõtlen. Kolisin siis ilusasti 55$ husng-desse üle, kõik tundus sujuvat, graafik tõusis ilusasti, kuu oli juba 500$ plussis kui tuli sein ette. Järsku ma ei osanud enam võita. Laksasin uljalt 55$ mänge edasi, 1700$ pealt algas kukkumine, stoploss oli pandud 1200$. Mitteükski käsi ei pidanud, push/foldis oli võimatu võita, coinflipid ära ei tulnud, vastane keeras järjest suuri pocketeid ümber. Siis läksin lukku, hakkasin tegema oma B ja C mängu. Vastas enam ei lugenud, vahtisin kaarte ja panin autopiloodil. Üheks vastaseks oli donkregular, oleks pidanud kiiresti adjustima, kasvõi 5x preflop avama ja suurelt cbettima, kuna ta callis kõike jne, aga mina lasin ikka oma standardmängu edasi ja vaatasin, kuidas vend absoluutselt iga kord hittis. Tegelikult on ka kaardisurmaga võimalik edukalt mängida, mina seda ei teinud. Ma olen ükskord varem ka sellises olukorras olnud, kui ma 6maxi mängisin Redkingsis ja pool rolli kaotasin ühe päevaga. See ei olegi niivõrd tilt, kui just C-game. A-game on kaardid, vastane, minu enda image, timingtellid, second ja third level thinking, C-game on kaardid ja preflop tabel, hel juhul veel lisaks mäng vastavalt effective stackidele, et õiges kohas õige kaardiga tead pushida.
No igatahes käisin juba 1180$peal ära, siis sain kaks võitu, roll 1300$ ja magama. Kuna 100$ oli veel lubatud kaotada, siis otsustasin järgmisel päeval ikka 55$ edasi teha. Hommikul puhanud peaga ei tundunud see ikkagi eriti hea mõte ja alustasin 33$ mängudega. Ja räige anaal jätkus. No ei olnud võimalik võita!!! Nüüd olid vastased nõrgemad, ise olin rahulikum, aga mingit vahet ei olnud. Kaarte ei olnud ja ei tulnud. Igatahes tulin veel mingi 7 bi alla otsejoones. Pokkerimängijate seltskonnas on käibel väljed: "Ükskord satub iga pokkerimängija olukorda, kus ta jookseb halvemini kui ta iialgi ette oskas kujutada". Ma ei tea, kas ma olen nüüd sellesse olukorda sattunud, aga ma tõesti ei uskunud, et minuga selline jama sellises limiidis saab juhtuda.
No igatahes võtsin kohe väikese puhkuse pokkerist, analüüsisin oma käsi, vahtisin videosid, tegin kontsentreerumise harjutusi, puhkasin välja ja nüüd olen ühe mängu kaupa vaikselt ülesse tagasi liikunud. Kuu sain kah nulli tagasi. Esimene võidetud mäng oli väga huvitav. regulari vastu, 2x AA, mõlemad korrad 3bet ja tema fold. Siis veel 2 korda AK ja üks kord QQ, kõik korrad OOP ja 3bet ja regular foldis. Lootsin, et paneb mu lõpuks bluffi peale, aga ei. No praeguseks olen 7 mängu järjest võitnud ja tunne on hea jälle. Eks näib, mis saab. Kui 1500 $ roll jälle olemas, lähen jälle 55$ mängudesse, loodan, et siis läheb paremini.

No comments: