Thursday, July 9, 2009

Väike probet...

Läksin ühe sõbraga vaidlema teemal kummal on suurem ja sellest koorus välja väike diil. 1000 krooni (88$) Starsi tema kontole, mängib 6$ HU SNG-d 200 tk ja kui busto ei ole, siis ma annan talle 1500 EEK. Kui on busto, siis tema mulle 500 EEK. Ma olen ikka pokkeriga natuke tegelenud ja ma ütlen NO WAY mu raha on ohus!!! Ta võib isegi osata pokkerit mängida, turniire näiteks, aga HU SNG vajab 90% ulatuses muid omadusi, mida sellel mehel ei ole. Tilt control, hand reading jne. Vaatame, mis välja tuleb, ma ei tea, kui ma pähe saan, siis ma vist teen pokkeriga lõpparve. Ma olen näadalate viisi õppevideosid vahtinud, mingi 10 raamatut kaanest kaaneni labi lugenud, tohutult foorumites surfanud ja biidin vaevaliselt microt ja järsku tuleb mingi vend ja biidib mängu täiesti lambist!!! Esimesed mängud tal tehtud, ta on plussis, aga kardijooks tundus kah hea olema. Eks näis.

Kalapüügiga jätkan homme vist, tänud positiivsete kommentaaride eest.

5 comments:

Anonymous said...

ma arvan et sa võid oma 1500 EEK maha kanda.

Lutzky said...

Jõhker

Karukas said...

Sinu raha on igati ohus, lol.

Kui ta ka on busto, makstab ta sulle 500.- aga bustosse läks 1000.- :P

Keiss said...

Ma ei ole ühtegi raamatut lugenud nii, et su raha on enam kui ohus küll aga hakkasin pokkeriga kohe teenima.

Alaska said...

Tundub tõesti et mu raha on ohus, 100 mängu tehtud ja mees on breakeven. Pole hullu, kui ta biidibki seda HU, saan ma endale hea pokkeribuddy kellega suuremaid limiite vallutama hakata.
Mille peale ma lootsin, oli TILT, see vend tiltab päris korralikult.


PS: Selle 1000 eek ta pani ikka ise mängu.