Wednesday, July 22, 2009

HUSNG bet läbi

..ja mina kaotasin. No see on ikka täiesti uskumatu, et ma selle beti kotti sain, ma olin 100% kindel, et ta 200 mängu järel busto on. Nüüd kui ma olen ise kah veitsa neid HU SNG-sid teinud, siis ma saan aru, et see 6$ level on ikka tegelikult kohutav. Samas seega ka biiditav suht kesiste teadmistega mängija poolt. Jälgisin venna mängu vahel ja no see oli ikka päris kohutav, täiesti suvaline betsizing, imelikes kohtades bluffid, 3bettide ülilight callimine (any two)... Teisest küljest mängis ta jällegi väga hästi, kuna oma kummaliste lüketega ajas vastased tilti, kes hakkasid kah suuri vigu tegema. Pidevalt nägin esimestel blindide levelitel preflop allinne, kus vastas näiteks K9s ja 78s. Aga no mida ma siin targutan, mees jäi ilusasti plussi või vähemalt nulli ja mina pean papi välja köhima.

Peale beti lõppu läks muidugi kõik oma rada pidi, kahjuks liiga hilja.

graafik kah.

No comments: