Monday, May 4, 2009

NL25 läheb stabiilselt

Eelmine kuu mängisin jube vähe, mingi mõnituhat kätt, aga sellegipoolest sain ilusasti plussi, toweris sain freerollil kah esimeseks, +150$. Bankroll kasvab vaikselt. Tänane sess Pokerstarsis oli hea, crackisin ässasid iga nurga alt ja foldisin KK preflop. Ma olen nüüd seda mängu nõrkemiseni õppinud, ma arvan, et iga mängutunni kohta tuleb umbes 9 tundi õppimist, endale tundub, et hakkab vaikselt ära tasuma. Oma mängimisstiili kohta ma ei oskagi midagi öelda, olen nagu loose nit, teen ülitight folde ja loose calle pidevalt. Mingisugune ülepaar maha visata madalal flopil pole mingisugune probleem, samuti A high river call teha. Kuna mängin 4 lauda korraga VÄGA tähelepanelikult (ma loodan), siis lähen pidevalt sisetunde peale välja, mitte puhta matemaatika.



Nagu näiteks see käsi. Väga easy call riveril, arvestades seda, et tal ei saanud midagi olla. T-ga oleks ta kindlasti rohkem bettinud, Q oleks ta flushdraw vastu kaitsnud, valmis reaga või kahe paariga oleks valuet võtnud. riveri bet ei ole lihtsalt loogiline. Samuti tuli bet insta.



PokerStars No-Limit Hold'em, $0.25 BB (6 handed) - Poker-Stars Converter Tool from FlopTurnRiver.com



MP ($26.65)

CO ($34.35)

Hero (Button) ($37.75)

SB ($22.35)

BB ($34.65)

UTG ($10.80)



Preflop: Hero is Button with A, 6

3 folds, Hero bets $0.75, SB calls $0.65, 1 fold



Flop: ($1.75) 10, Q, 9 (2 players)

SB checks, Hero checks



Turn: ($1.75) 4 (2 players)

SB bets $0.50, Hero calls $0.50



River: ($2.75) 10 (2 players)

SB bets $1, Hero calls $1



Total pot: $4.75 Rake: $0.20



Results:

Hero had A, 6 (one pair, tens).

SB had 6, 8 (one pair, tens).

Outcome: Hero won $4.55


Lisaks: Selle kuu eesmärk, NL50 ja goldstar. Saan hakkama!!!




Pole ammu graafikuid pannud, panen oma 6max lifetime (2,5 kuud) graafiku.

No comments: