Thursday, April 2, 2009

NL25

Pole ammu midagi kirjutanud, ausaltöeldes pole midagi öelda olnud. Nüüdseks olen siis pühendunud 6max cashile, sobib mulle väga igatahes, tulevikus tahaks kindlasti jätkata ka HU SNG-dega, aga hetkel proovin karjääri teha shorthanded cashis. Veebruaris alustasin. Palju käsi ma kuus ei mängi, ei näe erilist mõtet suure volüümi tagaajamisele. Usun, et oskan ka mingil tasemel multitablingut, aga see ei ole hetkel absoluutselt pokker, mis mind huvitaks. Alustasin 6maxi 6 laual, märtsis mängisin neljal ja praegu kahel laual. VÄhestel laudadel mängin seepärast, et õppida ära tabama mängijate hetkeemotsioone, nende timingtelle ja üleüldist laua õhkkonda. Headel mängijatel tuleb see juba loomulikult, aga mul on päris raske veel õigeid otsuseid teha, võttes arvesse eelnevaid mängitud käsi ja minu enda hetkelist imaget lauas.
Alustasin NL10, nüüd aprilli algusest hakkasin mängima NL25. Esimese päeva järel pean ütlema, et mäng on natuke erinev. Esiteks pani mu nonshowdown winningsi joon kohe ülesse, seda küll tänu mõnele riverdamisele, kus ma vastaste blockingbetid üle tõstsin. Tõenäoliselt sattusid mulle suhteliselt passiivsed laud, sest agressiivsuses mingit vahet ei märganud veel, aga mingi vahe kindlasti on. Muidugi on väga positiivne kahekordne võidusumma, täna tuli +2
BI e 50 taala umbes, NL10 oleks see 20$ tähendanud.

Mängija oskar esitas eesti pokkerimängijatele väljakutse, et teeb 1000$-10 000$ kahekümne päevaga, mängides multitable sit n gosid ja oli nõus kihla vedama, oddsidega tema 1500$ teiste 4500$ vastu. Niikui ma seda pakkumist lugesin, haarasin kohe võimalusest ja investeerisin 150$, et võita 50$. Ausaltöeldes ma ei suutnud hetkegi uskuda, et mõni eestlane sellega hakkama saab. Samasuguse beti oli just edukalt lõpetanud sakslane Pokerstarsis, kasutajanimega Boku87. Olin seda kihlvedu kõrvalt jälginud ja nägi, millise jubeda närvipingega tuli hakkama saada, et kihlvedu võita. Ma ei kahtle Oskari võimetes, et ta biidib seda mängu ja suudab plussi näidata, aga ma ei usu, et sellisel sitasel kevadel, nagu meil siin eestimaal kombeks on, suudab keegi moraalselt vastu pidades 8 tundi päevas grindida ja seda 20 päeva järjest. Kui suudab, siis minupoolne respect ja 150$. Minul oleks vaja sellisel juhul päikest, iga paari tunni pärast lõõgastust, rõõmsaid inimesi ümberringi jne, mitte surutiseaaegset ohkimist, taevast allasadavat sodi ja musta lund aknaalla.

Eks see näha ole siis, kuidas tal läheb, hetkel teine päev ja algus ei ole hästi käima läinud, algbankroll on isegi vähenenud. Selleks korraks kõik.

No comments: