Monday, December 29, 2008

HU

Viimased õhtud olen tegelenud Heads-UP SNG mänguga. See pokkeriviis on mulle millegipärast alati meeldinu, kuigi ma olen selles haledalt kotti saanud alati. Nüüd võtsin selle uuesti ette.
Põhjused:
1. Väga palju tiltis vastaseid. Kõige kiirem viis oma raha duubeldada.
2. Kirjandust on väga vähe, mille abil õppida, seega loeb kogemus, aga enamus mängib seda mitte põhimänguna, vähemalt lowlimitis.
3. Piisavalt vastseid, vähemalt lowlimitis. Uue mängu ootamine kestab paar sekundit.

Negatiivseid pooli on kah, esiteks muidugi ülisuur tildioht, suur variatsioon.
Väga meeldib veel see, et ei pea statiprogramme kasutama, jälgid vastase mängu ja teed oma otsused vastavalt sellele, mitte numbritele. Alustasin 2$ mängudega ja sain päris hea tunnetuse kätte. Järgmisel päeval läksin 5$ peale ja tasemevahe on tuntav, kuid mitte väga suur. 2$ mehed on rohkem callijad, 5$ on juba rohkem tõstmist.
Alustasin 230$ bankrolli juurest, hetkel 275$.
Plaanid järgmised.
1. Mängida 5$ sng kuni bankroll on 400$, siis alustada 10$ mängimist.
2. Kui langen alla 250$, siis uuesti 2$ abil 275$, kust uuesti 5$ peale tagasi.
3. Üle 3 järjestikuse kaotuse puhul paus vähemalt 2h.

Vahest teen ka väikese bi turniire, max 3$, aga cashi ei puutu. Eriti NL10, kus fulltildis on haigeid nitte laud täis, shortstackidega. Sama pokerstrategy lingi kaudu liitub megalt rahvast fulltildiga ja hakkavad kohe oma shortstackstrategyt kasutama, tasuta raha ja kaotusehirm puudub. Mängisin ka natuke NL25, seal hoopis teine olukord, aga kuna mu bankroll ei olnud, päris õige selle taseme jaoks, siis loobusin kiiresti. Kui 750$ koos, siis proovin uuesti. Aga praeguse olukorra järgi vaadates mina Fulltildis enam kunagi NL10 ei mängi. Sõna selle peale.

1 comment:

Anonymous said...

testing