Monday, September 29, 2008

nii jah

Kõik ausalt kirja. Raha otsas, 500eeku juurde lisatud ja maha mängitud peale seda, kui üks kaasa tuli sisemise reatõmbega turnil ja riveril koju tõmbas kaardi ja mina tilti läksin ja HU-s kõik maha mängisin, mida ma üldse ei oska.

Nüüd vahin videosid, õpin, kui loll ma olen ja taon freerolle. Praegu just üks lõppes, ilusa stäkkiga callisin all-in top-paari ja eriti sita kickeriga sain kotti muidugi.

Mida peab parandama...

DISTSIPLIINI!!!

Ma olen paari kuuga 5-10 raamatut läbi lugenud, tundide kaupa õppevideosid vaadanud ja kaotan nagu Vitja mustakivi keskuses, kui masin ei lasegi 20 korda järjest duubeldada. Tuleb osta tildivältimise raamat ja siis uuesti proovida.

Lähemad eesmärgid...

Oktoobrikuus saab uue 500 eEKu arvele kanda, seejärel mängida 2.50€ sitngosid. Kui raha maha mängin, siis ootan jälle kuu aega, enne kui juurde kannan. Nagu raamatus õpetati. Siiani ainus õpetus, mida suudan järgida.

Vahepealne vaikus oli sellepärast, et käisin matkamas 10 päeva. Nägin selle aja jooksul ühte inimest. Ilus oli. Pilti kah:

No comments: